• Jamtland4ever

Gekås vol 14

AochJsMamma skrev 2010-07-17 08:58:31 följande:
    Nope, bästa Gekås väder ju! Have fun! Nåt speciellt du ska spana efter?
    Jamtland4ever skrev 2010-07-16 23:51:48 följande:
    Hejsan. Skulle kolla om någon vet om ullared säljer bärsele och hur mycket det kostar? Funderar på att åka dit och handla hem saker innan mitt barn kommer.

Finns det några tips om vad jag inte får missa i ullared till bebisen?
    tycker det mesta finns för bra peng, typ sängkläder, leksaker (typ skallra etc) babygym, skötbädd etc etc etc
    Okej tack för svaret då ska jag försöka få med karln på idén att vi kan åka dit och handla lite nästa vecka
  • mama no1

Är det någon som vet om det varit mycket kö i semestern? Ska dit på torsdag, fredag nästa vecka.

• Ruggugglan
    Tibell skrev 2010-07-17 14:02:05 följande:
    Någon som vet om det finns ryamattor på gekås?!
    Ja, det finns. Pris vet jag dock inte.
    www.mousy.blogg.se
  • Elisabeth89
    mama no1 skrev 2010-07-17 13:29:11 följande:
    Är det någon som vet om det varit mycket kö i semestern? Ska dit på torsdag, fredag nästa vecka.
    nej, någon kö har det inte varit än... Men så är varuhuset så stort nu att det får plats mer folk.. Parkeringen däremot, den är jobbig om man inte kommer riktigt tidigt.. Antingen får man cirkulera runt i evigheter tills någon plats nära blir ledig, eller så får man ställa sig allra längst bort vilket är en bra bit att gå
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Snorky

I torsdags var det kö in mitt på dagen... men ingen superlång

• MissCh
    mama no1 skrev 2010-07-17 13:29:11 följande:
    Det var ingen kö idag.
  • MissCh
    Skosa skrev 2010-07-16 22:38:00 följande:
    Är det någon som varit i ullared i dagarna som kan svara på om det finns Barbiebil med hästtransport?
    Samt om det finns Ken?
    Vi är ute med husvagn och kommer snart åka till ullared grejen är bara den att dottern fyller år när vi är där och detta är vad hon önskar sig. Om det inte finns så får vi fixa det innan vi åker.
    Jag kollade lite i Barbiehyllan idag, och jag kollade inte specifikt efter detta så jag kan inte svära på att det inte finns, men jag såg ingen.

Det fanns två olika Ken-liknande dockor, en ljus och en mörk, vet inte om det just var Ken eller någon annan.
  • AochJsMamma
    Jamtland4ever skrev 2010-07-17 09:32:31 följande:
    Okej tack för svaret då ska jag försöka få med karln på idén att vi kan åka dit och handla lite nästa vecka
    det tycker ja, vi köpte mkt där när jag var gravid! Mycket av det var saker som fanns precis likadana alternativt liknande på Babyproffsen men bra mkt billigare...badbalja, badhjälp etc är ju oxå billigt..
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • sarsparis

Planerar att åka till ullared på tisdag, nån som vet hur köläget är just nu, vi tänker att vi är där runt kl 14. Att det är mycket folk är vi beredd på, men kö orkar vi inte med.

Nån sm vet om sportbaren har öppnat? Har bara hört talas om den, att gubbarna ska kunna kolla sport och ta sig en öl.......det är enda sättet att få med gubben....

Svar på tråden Gekås vol 14