Gekås vol 14
finns cykelvagnar inne på ullared, eller utanför?
finns cykelvagnar inne på ullared, eller utanför?
Hej!
Vad kostar mc:n som finns på gekåsbloggen och passar till vilken ålder? Berätta allt ni vet om denna
Hej alla ni som varit i Ullared på sistone!!
Vad tycker ni, har ni varit nöjda med era inköp? Har ni hittat mkt till barnen?
Jag tänker mkt på höst/vinterkläder...Finns det inne redan?
Funderar på att åka dit i nästa vecka...
Blir kanske ett besök i veckan för oss nu då! :)
Tack för svar om vinterkläder! :)
Sen att man får ta med sig båda barnen och åka själv blir en jävla utmaning! :p Men då kan man i a f prova kläderna och när dottern var med sist gick det bra, så det ska väl gå bra nu med! :p
svar till #3666 jamtland4ever... lite mer som kommer upp i mitt huvud.. nappar, amningskudde, skötbord & skötbädd, babygym,babysitter (med eller utan gung funktion) filtar,sängkläder,spjälskydd, amningsbh och amningskläder (snordyrt i andra afärer) vetevärmare är skönt under förlossningen, men även efter.. bärsjal har dom en billig med..
måste fråga om ståbrädorna på GeKås, såg att det fanns två modeller, en som de haft ett tag och som man sätter på en vågrätt pinne på barnvagnen sen en annan nyare modell som man ska sätta på lodrätta pinnar på vagnen, fattar ni vad jag menar?
Jag har en babytravel och ska jag ha den första ståbrädan så sitter bromspinnen ivägen nu undrar jag om någon köpt nr 2 och om den kan funka? Det stod att den skulle passa de flesta vagnar. Har du köpt den och vad har du för vagn isåfall????