Gekås vol 14

Vad tycker ni, har ni varit nöjda med era inköp? Har ni hittat mkt till barnen?
Jag tänker mkt på höst/vinterkläder...Finns det inne redan?
Funderar på att åka dit i nästa vecka...

Vi åker dit på onsdag

Var på Gekås idag och det gick hur bra som helst att lämna tillbaka sakerna jag köpte i maj.
Var in en kort sväng idag. Det kändes glest bland barnkläderna. Vet inte om det berodde på utbyggnaden (bredare gångar) eller om jag inte hittade rätt nu. Jag tyckte det fanns mycket mössor/vantar, men inte så mycket ytterkläder förutom regnställ och lite jackor. Tjocka overaller fanns till de riktigt små (56-86 skulle jag tro). Mycket fina fleece/lurvtröjor. En del fina saker på 50%. Mycket fina kläder från storlek 122 och uppåt.
Lillan har nu ett snyggt röd-grått regnställ och några fina mössor plus en hel massa strumpor och strumpbyxor.
Själv fyndade jag underkläder, vykort (50 öre) och en regnmätare för 11 kr
Norrskog:
Det lät ju inte så bra med vinterkläderna... :( Men jag o dottern åker upp imorn så får vi se vad som finns. Kan ju komma in nytt i o m det är måndag, men får se...
Är det mkt folk där nu? Tänker på att folk inte fått pengar än.. :p
Fick barnvakt till sonen imorn så lika bra att sticka upp då, bebis kommer ju om 1 månad! :p
Någon sett Rorri-grejer där?
Några andra fynd i övrigt att tipsa om?
Jag var där förra fredagen och då fanns det en hel del ytterkläder (vinter) att välja på till barn i alla åldrar. Var dock besviken på utbudet av vanliga kläder till små bebisar. Hittade någon enstaka body men byxor och tröjor var det magert med.
Köpte annars på mig en badtermometer, febertermometer, spjälsängsskydd, nappflaskor, nappar, våtservetter, amningsinlägg, filtar och annat smått och gott. Sängkläder fanns det en hel del till bra priser.
De hade ryamattor också i olika färger. Däremot så kollade jag aldrig på priset eftersom jag inte var på jakt efter någon själv. Amnings bh:ar fanns i ett par varianter upp till kupstorlek E. Tror de kostade ca 100 kr. Lite mammakläder fanns det också. Köpte en huvtröja som jag är supernöjd med. Ångrar fortfarande att jag var snål och inte slog till på den fina tunikan de hade för 119 kr. Vagnen blev dyr ändå och det är inte så lång tid kvar nu med bebben i magen trots allt!
Funderar på att ev åka ner igen i september och handla inför julen. Får se om plånboken har fyllts på tills dess och att jag fortfarande känner mig sugen på att springa i affärer!
Tack för alla svar angående ryamattor. Vi ska dit imorgon och förhoppningsvis kommer jag hem med en till dotterns nyrenoverade rum =)
Ska dit imorgon, någon som har koll på om det kommer att vara kö och mycket folk då? Det är klart semester, men jag tänkte att dagen före barnbidrag kanske det inte är lika många som på tisdag? Har inte varit där på ca 10 år...
Ang,. ryamattor.
Kanske mycket begärt hehe men vad är måttet ungefär på en ryamatta för 399 kr?