• firepuzz

Gekås vol 14

799 kr hörde jag priset på säckarna på bloggen men vet inte om det stämmer.

• Moonlight83

Någon som kollat hur utbudet på leksaker från 6 månader är just nu? Var där för ca 2 månader sedan och tyckte då att de hade väldigt lite leksaker från 6 år. fanns mycket mer från 1 år.

• 2barnsmorsa
    Moonlight83 skrev 2010-07-19 02:24:23 följande:
    Någon som kollat hur utbudet på leksaker från 6 månader är just nu? Var där för ca 2 månader sedan och tyckte då att de hade väldigt lite leksaker från 6 år. fanns mycket mer från 1 år.
    När vi var där i tisdags så fanns det inte så mycket från 6 månader. jag tror vi köpte en 4 olika saker...sedan kunde jag ha köpt flera men då var de ju liknade de som jag redan plockat ner i vagnen fast annat märke
    http://lindadahlgren.blogg.se/
  • gewjyn

Hur är det med örontermometrar? Har de, och är de bra? Pris?

• Pigelinen

Frågar igen...

måste fråga om ståbrädorna på GeKås, såg att det fanns två modeller, en som de haft ett tag och som man sätter på en vågrätt pinne på barnvagnen sen en annan nyare modell som man ska sätta på lodrätta pinnar på vagnen, fattar ni vad jag menar?

Jag har en babytravel och ska jag ha den första ståbrädan så sitter bromspinnen ivägen nu undrar jag om någon köpt nr 2 och om den kan funka? Det stod att den skulle passa de flesta vagnar. Har du köpt den och vad har du för vagn isåfall????

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Mallas
    gewjyn skrev 2010-07-19 07:35:53 följande:
    Hur är det med örontermometrar? Har de, och är de bra? Pris?
    Köpte en Philips för 349 kr. Det fanns en till som var billigare men det märket kände jag inte till. En Philips har syrran haft tidigare och hon tycker den har fungerat bra och var den som rekommenderade den till mig.
  • Snorky
    Jamtland4ever skrev 2010-07-17 22:36:29 följande:
    Förresten vet någon om de har badkläder kvar innne till oss vuxna? är ute efter en bikini men har ganska stor byst så har svårt att hitta det i vanliga affärer
    det fanns i fredags, riktigt mycket, men jag vet inte hur urplockat det var i storlekar... jag kollade inte närmare för jag orkade inte...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky
    Humörmamman skrev 2010-07-18 21:36:13 följande:
    Ska dit imorgon, någon som har koll på om det kommer att vara kö och mycket folk då? Det är klart semester, men jag tänkte att dagen före barnbidrag kanske det inte är lika många som på tisdag? Har inte varit där på ca 10 år...
    det beror till stor del på vädret... regnar det så är det mycket mer folk än om det är sol o fint...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Bubblan2
    Snorky skrev 2010-07-19 09:58:19 följande:
    det beror till stor del på vädret... regnar det så är det mycket mer folk än om det är sol o fint...
    Men om det varit varmt i många dagar kan det också vara mycket folk... Varför? Jo det enkla svaret är att det finns AC...
  • 060810

Där var SJUKT MKT FOLK idag!!! Fy fan jag är helt slut efter vårt besök där idag!!
    Utbudet på vinterkläder måste jag säga var en katastrof... Visst overaller fanns och såna typ fleece/skaljackor (kommer inte på vad de heter) men några vinterjackor fanns inte att få tag på mer än till sonen... Men men, ungarna fick varsinn overall, dottern en höstjacka och så fodrade överdragsbyxor. Det var mkt bättre utbud i juli förra året än nu.. Men men, kommer säkert när jag fött barn...
    Annars var mkt på babyavd. utplockat.. örontemp fanns bara den billiga sorten kvar tex.  Känns som att de inte fyller på där alls... Jag gick dit flera gånger men inget kom ut och ingen och fråga heller...
    Men en bröstpump köpte jag med, för 400 kr, helt ok för en Avent! :)

Men jag blev ca 4000 kr fattigare idag, men är så nöjd med vad jag hittat förutom bland vinterkläderna då.. :)

Annars hittade jag en del andra roliga saker.. :p
    Fast utbudet på flickkläder i 122 var ännu mer uselt än vinterkläderna... fanns i princip ingenting.. :(   men tur för ekonomin kanske att jag inte hittade mer än det jag hittade.. :p

Svar på tråden Gekås vol 14