• Nikaz

Gekås vol 14

Hur brukar det finnas med vinterkläder till barn i mitten av augusti?

Tror ni att det är mycket folk om man åker 16-17 augusti?

• Elisabeth89
    Humörmamman skrev 2010-07-18 21:36:13 följande:
    Ska dit imorgon, någon som har koll på om det kommer att vara kö och mycket folk då? Det är klart semester, men jag tänkte att dagen före barnbidrag kanske det inte är lika många som på tisdag? Har inte varit där på ca 10 år...
    det går ju aldrig veta om det kommer vara kö eller inte, det beror ju helt på hur folk tänker Tungan ute
    men vi brukar planera in storshoppingen några dagar innan den 20e eftersom de flesta ändå väntar tills de har lite mer pengar då... Så någon kö imorgon skulle jag inte tro att det blir
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Bubblan2
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-17 22:51:42 följande:
    Burken med blått lock du har från "Gekås juni 2009".. är det en "vällingburk"?
    Och vad kostade termosen? Har letat senaste året efter termos men bara hittat "kaffekannetermosar"...
    Om du menar burken på bilden med termosen mm så är det en vällingdoserare av Gekås eget märke. Superbra!
    Mycket, mycket bättre än de jag köpt, svindyrt, på Barnens hus och andra ställen!

Termosen...ja jag tror att den kostade 39:95 eller 49:95. Den är i alla fall på 0,5 L.
    Då jag köpte den fanns den nere, på fritidsavdelningen.
  • Bubblan2

Någon som har koll på vilka olika garage de har?
    Mickis trägarage har jag sett, finns det fler?

:)

• 060810

Fanns Fischer Price garage när jag var där sist tror jag. Kostade väl en 300 kr eller nåt. Helt klart prisvärt i a f och sonen tycker om att leka med det.

Kul att vi är några som ska till Ullared imorn!!

Älskling87. visst husserar du i ep-tråden med? eller har jag helt fel nu? men känner igen ditt nick..  :p

• Tibell
    060810 skrev 2010-07-18 22:39:52 följande:
    Fanns Fischer Price garage när jag var där sist tror jag. Kostade väl en 300 kr eller nåt. Helt klart prisvärt i a f och sonen tycker om att leka med det.

Kul att vi är några som ska till Ullared imorn!!

Älskling87. visst husserar du i ep-tråden med? eller har jag helt fel nu? men känner igen ditt nick..  :p
    ep-tråden ?! Vad är det ?!
  • 060810

epilepsi-tråden..:p
    har nog blandat ihop dig med någon annan.. :p  lite gravid-snurr och trött-snurr verkar det som..

• Tibell

Hahha nää den tråden har jag aldrig tittat in i. Däremot i astma/förkylningsastma tråden och allergitrådarna..så du har nog rätt i att du känner igen mitt nick =)

• 060810

Aha! Där har vi det!! Förkylningsastma tråden!! :) haha!!
    Ja men då vet jag vem jag ska skrika efter imorn då om dottern blir dålig! :p

• Micjah

Någon som vet pris på dom stora sittsäckarna från deras blogg?

Svar på tråden Gekås vol 14