• 060810

Gekås vol 14

ja imorn är ju barnbidrag med så då ökar nog andelen folk som kommer dit med antar jag.
    glad ändå att jag åkte dit idag för då slipper jag det senare... :p  har ju inte många veckor kvar innan bebis kommer så..

• Kaerleksbarn
    Bubblan2 skrev 2010-07-18 22:11:34 följande:
    Om du menar burken på bilden med termosen mm så är det en vällingdoserare av Gekås eget märke. Superbra!
    Mycket, mycket bättre än de jag köpt, svindyrt, på Barnens hus och andra ställen!

Termosen...ja jag tror att den kostade 39:95 eller 49:95. Den är i alla fall på 0,5 L.
    Då jag köpte den fanns den nere, på fritidsavdelningen.
    Låter kanon, vad kostade vällingdoseraren?

Billig termos då ju, inte konstigt vi inte hittat den på köksavdelningen
  • Kaerleksbarn
    Moonlight83 skrev 2010-07-19 02:24:23 följande:
    Någon som kollat hur utbudet på leksaker från 6 månader är just nu? Var där för ca 2 månader sedan och tyckte då att de hade väldigt lite leksaker från 6 år. fanns mycket mer från 1 år.
    Lika väl i aug förra året som i april och maj i år tyckte vi det va dåligt utbud på leksaker upp till och från 6mån, som du säger är nästan allt från 1år tyvärr...
  • Kaerleksbarn

Japp, 25000 besökare idag enligt min vän som jobbar på Gekås

• 060810

ja det var galet med bilar där idag.. helt sjukt! det parkerades flera km (typ 3) från varuhuset och folk gick med sina prylar och det såg jäkligt roligt ut!  sen så fort man kom till bilen så var det alltid någon som frågade om man tänkte åka snart.. :p

koftor och tröjor till nyfödda fanns det 1 sort av, en hemsk vit/beige sak med tryckknappar framtill... Fast från strl. 68 fanns hur mkt som helst... sen har de tagit bort sina mini mini kläder som de haft, från strl.32... sökte efter 48 som de haft innan men fanns bara 44 och  45.. :(

• Tibell
    Pigelinen skrev 2010-07-19 19:15:44 följande:

Åh en rund rya... vilka färger finns de i??? Är gelen i runda mattor, lite roligare än rektangulära tycker jag

De fanns i vitt/beige, grönt och brunt tror jag det var !! Sem fanns det ju även de ryamattor som skimrar lite..om du förstår vad jag menar =) Vet dock inte om de fanns runda stora
  • Tibell

Då är det inte konstigt vi upplevde att det var helt galet med folk =) Vi har varit där flera gånger innan men aldrig varit med om liknande!!!

• eelina

fanns ryamattor som inte va runda me? nån som vet pris på dom?

och vetekudde!? har dom d?

• SaraKlippan

Ska snart beställa en barnvagn... En emmaljunga duo edge... Någon som vet vad de finns för tillbehör till en sån i Ullared? Myggnät och regnskydd får man till... Tänkte mer på hjulskydd och sånt! Ska inte dit förns i höst innan barnet föds men tänkte de kan va bra o veta så man inte köper nåt dyrt här som de kanske har billigt där :)

• April Mamma
    eelina skrev 2010-07-19 21:44:08 följande:

fanns ryamattor som inte va runda me? nån som vet pris på dom?

och vetekudde!? har dom d?

Vetekudde finns för 49 kr, matta vet jag dock inte =)
Svar på tråden Gekås vol 14