Gekås vol 14
ja imorn är ju barnbidrag med så då ökar nog andelen folk som kommer dit med antar jag.
glad ändå att jag åkte dit idag för då slipper jag det senare... :p har ju inte många veckor kvar innan bebis kommer så..
ja imorn är ju barnbidrag med så då ökar nog andelen folk som kommer dit med antar jag.
glad ändå att jag åkte dit idag för då slipper jag det senare... :p har ju inte många veckor kvar innan bebis kommer så..
Japp, 25000 besökare idag enligt min vän som jobbar på Gekås
ja det var galet med bilar där idag.. helt sjukt! det parkerades flera km (typ 3) från varuhuset och folk gick med sina prylar och det såg jäkligt roligt ut! sen så fort man kom till bilen så var det alltid någon som frågade om man tänkte åka snart.. :p
koftor och tröjor till nyfödda fanns det 1 sort av, en hemsk vit/beige sak med tryckknappar framtill... Fast från strl. 68 fanns hur mkt som helst... sen har de tagit bort sina mini mini kläder som de haft, från strl.32... sökte efter 48 som de haft innan men fanns bara 44 och 45.. :(
Åh en rund rya... vilka färger finns de i??? Är gelen i runda mattor, lite roligare än rektangulära tycker jag
Då är det inte konstigt vi upplevde att det var helt galet med folk =) Vi har varit där flera gånger innan men aldrig varit med om liknande!!!
fanns ryamattor som inte va runda me? nån som vet pris på dom?
och vetekudde!? har dom d?
Ska snart beställa en barnvagn... En emmaljunga duo edge... Någon som vet vad de finns för tillbehör till en sån i Ullared? Myggnät och regnskydd får man till... Tänkte mer på hjulskydd och sånt! Ska inte dit förns i höst innan barnet föds men tänkte de kan va bra o veta så man inte köper nåt dyrt här som de kanske har billigt där :)
fanns ryamattor som inte va runda me? nån som vet pris på dom?
och vetekudde!? har dom d?