• Tibell

Gekås vol 14

Japp fanns vanliga ryamattor med. Ungefär i samma storlek som Ikeas ryamatta. kostar 399 och fanns i lila, rosa, blå, grön, vit/beiga, bruna. Sen fanns det även mindre ryamattor, vet dock ingen storlek!

• Coca cola light
    SaraKlippan skrev 2010-07-19 21:46:27 följande:
    Ska snart beställa en barnvagn... En emmaljunga duo edge... Någon som vet vad de finns för tillbehör till en sån i Ullared? Myggnät och regnskydd får man till... Tänkte mer på hjulskydd och sånt! Ska inte dit förns i höst innan barnet föds men tänkte de kan va bra o veta så man inte köper nåt dyrt här som de kanske har billigt där :)
    Alla gånger jag varit där har det funnits sittdynor som är väldigt praktiskt att ha i vagnen. Åkpåsar, skötväskor, nätpåse, reflexer fanns det också när jag var där. Hjulskydd vet jag dock ej.
  • eelina

Oooohhhh 49kr bara!?  då har man ju råd me 2. den vi har används flitigt av både mig och dottern!

• eelina

ska dit i augusti och handla inför dagisstarten igen. nån som har nått tips på bra sak att köpa? skrivit på listan att ja måste kolla efter regnkläder,vinterjacka + termobyxor,vantar och liknande.. annars står d stilla :P

fanns det mkt my little pony, barbie och sällskapsspel inne??

• 060810

inte mkt my little pony o barbie tyvärr... sällskapsspel, ja det fanns det en hel del av.
    termobyxor hittade jag inte där idag i a f, men det kan ju komma längre fram.. det närmaste jag kom var fodrade regnbyxor (typ som tjockare överdragsbyxor med fleece i och galontyg).

• eelina

okej. hoppas det hinner komma lite mer sånt då..

nån som sett danskläder till barn?? typ ballerinadräkt/body eller vad det kallas  (strl 122)

• Kimberly88

Hjulskydd köpte jag där för ett tag sedan, kommer dock inte ihåg pris, men superbilligt var det i alla fall :) och dem har kommit mycket till användning  Skrattande

• Line80

Fanns inga hjulskydd i fredags iaf.. jag hade oxå tänkt köpa det.

..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • Kimberly88
    Line80 skrev 2010-07-19 23:21:49 följande:
    Fanns inga hjulskydd i fredags iaf.. jag hade oxå tänkt köpa det.
    Jaha okej :/ det var ju visserligen ett tag sedan jag köpte dem där. Var där för några veckor sedan också, men då glömde jag kolla. Tråkigt att dem inte hade, dem har ju haft det många år innan Obestämd kan ju hoppas att dem bara var tillfälligt slut.
  • EmmaKlemma
    eelina skrev 2010-07-19 22:15:30 följande:
    okej. hoppas det hinner komma lite mer sånt då..

nån som sett danskläder till barn?? typ ballerinadräkt/body eller vad det kallas  (strl 122)
    jag köpte en lila dansdräkt med hellokitty, typ som en badräkt med kjol. dock stl 104 såg ej om det fanns större. den kosta 79: eller 89:-
Svar på tråden Gekås vol 14