Gekås vol 14
Japp fanns vanliga ryamattor med. Ungefär i samma storlek som Ikeas ryamatta. kostar 399 och fanns i lila, rosa, blå, grön, vit/beiga, bruna. Sen fanns det även mindre ryamattor, vet dock ingen storlek!
Japp fanns vanliga ryamattor med. Ungefär i samma storlek som Ikeas ryamatta. kostar 399 och fanns i lila, rosa, blå, grön, vit/beiga, bruna. Sen fanns det även mindre ryamattor, vet dock ingen storlek!
Oooohhhh 49kr bara!? då har man ju råd me 2. den vi har används flitigt av både mig och dottern!
ska dit i augusti och handla inför dagisstarten igen. nån som har nått tips på bra sak att köpa? skrivit på listan att ja måste kolla efter regnkläder,vinterjacka + termobyxor,vantar och liknande.. annars står d stilla :P
fanns det mkt my little pony, barbie och sällskapsspel inne??
inte mkt my little pony o barbie tyvärr... sällskapsspel, ja det fanns det en hel del av.
termobyxor hittade jag inte där idag i a f, men det kan ju komma längre fram.. det närmaste jag kom var fodrade regnbyxor (typ som tjockare överdragsbyxor med fleece i och galontyg).
okej. hoppas det hinner komma lite mer sånt då..
nån som sett danskläder till barn?? typ ballerinadräkt/body eller vad det kallas (strl 122)
Hjulskydd köpte jag där för ett tag sedan, kommer dock inte ihåg pris, men superbilligt var det i alla fall :) och dem har kommit mycket till användning
Fanns inga hjulskydd i fredags iaf.. jag hade oxå tänkt köpa det.