Gekås vol 14
okej :) ja men det va precis en sån jag mena. hoppas på att den finns kvar när ja kommer dit och att den finns i större strl :) att det är hello kitty gör det hela bara bättre för min dotter :P
okej :) ja men det va precis en sån jag mena. hoppas på att den finns kvar när ja kommer dit och att den finns i större strl :) att det är hello kitty gör det hela bara bättre för min dotter :P
förresten.. kom på att vi ska köpa nya gardiner till dotterns rum och ska köpa något prinsess-tyg eller liknande.. nån som sett nått sånt på ullared?? så man vet innan man betalar dyrt för det här hemma. :)
eelina, kolla på påslakan, d är bra att sy gardiner av..
N21: tack för tipset :D
hade tänkt och åkat ner innan dagisstarten men så har vi nu köpt hus som vi tillträder i september så då är det lika bra att vänta tills efter det, kommer nog vara endel till huset som man kan behöva köpa till, lampor, ramar, gardinstänger osv... får se när vi hinner sen bara. Har en liten i magen som växer så att det knakar och jag vill inte åka för "sent".
Hur mycket är det resesängen kostar ca 300 kr eller?
379 tror jag det var resesängen kostade. Jag kollade på den igår o har för mig att priset är däromkring.. mellan 300-400 kr i a f.
Hej nån som vet vad gekås åkpåse kosta?? Den i lite blankt styvare tyg,som man kan dra dragkedjan så barnens skor tex kan titta fram ur åkpåsen??
Tacksam o hoppfull för svar