• Coca cola light

Gekås vol 14

GrönaDruvan skrev 2010-08-23 21:39:40 följande:
    Tack för svaren om tripp trapp stolen! Kanske får bli en sådan då! Skiljer ju rätt bra i pris mot den äkta varianten Jag såg "plastmat" idag som man kan leka med. Ville köpa till sonen, men det fanns inget kul. Fanns en kundkorg i ministorlek med lite varor i, kostar 119kr. Sen fanns det bara nåt tråkigt paket som jag knappt kollade på, inget att ha alls. Jag ville haft nåt paket jag sett för länge sen med typ kycklingklubbor, majs och sånt, men det såg jag inga...
    Oj, vad de måste ha höjd priset på den lilla kundvagnen. Var den blå och gul? Sist jag var där(förra året9 kostade den 79 kr om jag inte minns helt fel.

Är det förresten någon som vet om de säljer galltvål och L300 hudserie?
  • fialie

Var på Gekås idag!! Inte så mycket folk, inga köer varken ut eller in och gott om plats inne i buitken. Jag (som är van besökare) blve lite förvirrad sen de gjort om, men man vänjer sig. Kan dock hålla med nån här ovan som skrev om utbudet på babyavd resp leksakerna, tyckte det var sämre nu jämfört med i april.

Någon undrade:
    Alfons-overallen kostar 199:-

Jag hittade lite plastmat idag. Fanns förpackningar för 24,95:-, jag köpte en med frukter, det fanns andra med majs och andra grönsaker också.

Det fanns en del julsaker nu, julkort, julpapper och lite porslinsgrejer, julstrumpor och liknande.

• Greksmurfen

gomorron =) idag bär det av till gekås=) weeeeeeee
    smultron om du ser det å är i krokarna ta å ring =)

mamma till Maximilian född 081028
  • ÄlskarMina

på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!  
    Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!

jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset? 

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Lillebror BF 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • tinis77

Nu har vi bestämt att jag åker tii gekås i oktober och handlar julklappar! 5 år sen jag var där nu, börjar få lite abstinens..
    Min äldsta fick se en kaffebryggare och micro i leksaksaffären, nån som vet om det finns på gekås? Undrar även om andra köksprylar, serveringsset och liknande, om det finns och vad det kostar.

*Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* http://martinas.myshowroom.se/
  • Kaerleksbarn
    myran82 skrev 2010-08-23 22:23:33 följande:
    Någon som har koll på ytterkläder till barn?

Jag var nere för en månad sen ungefär och köpte en overall till sonen, men behöver en till som är lite mjukare eller hur man ska säga. Har en i typ vattenavstötande material. Behöver storlek 68 eller 74.

Är även ute efter en vinterjacka till honom i storlek 68. Det är helt omöjligt att hitta så tänkte om någon vet om det finns på gekås. )
    Småjackor i strlk68-74 va jag också ute efter i april och maj när vi va där,
    men verkar som det alltid är något det är dåligt ubud på.. hittade tillomed mer att välja bland på H&M
  • Kaerleksbarn
    ÄlskarMina skrev 2010-08-24 08:12:23 följande:
    på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!  
    Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!

jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset? 
    Sådär gjorde vi också
    Va där tre dagar efter UL i april förra året och bestämde sen att åka i slutet på aug  för att handla det sista.
    Vi har gjort likadant i år med bebis.. åkte i april och maj, sen ska vi dit nu på lörd!
    Va ju jättelugnt i lördags enligt bloggen så att det är lönehelg tror jag kvittar,
    främst nu när all semester är så gott som slut och skolorna börjat.. är så vi tänker i alla fall
  • Kaerleksbarn
    tinis77 skrev 2010-08-24 08:47:44 följande:
    Nu har vi bestämt att jag åker tii gekås i oktober och handlar julklappar! 5 år sen jag var där nu, börjar få lite abstinens..
    Min äldsta fick se en kaffebryggare och micro i leksaksaffären, nån som vet om det finns på gekås? Undrar även om andra köksprylar, serveringsset och liknande, om det finns och vad det kostar.
    Det finns massor med köksartiklar.. allt från grytlapp till micro och kaffebryggare
Svar på tråden Gekås vol 14