• tinis77

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-08-24 09:21:58 följande:
    Det finns massor med köksartiklar.. allt från grytlapp till micro och kaffebryggare
    Åh va bra! Tack för svar!
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* http://martinas.myshowroom.se/
  • Enensammamma
    GrönaDruvan skrev 2010-08-23 21:39:40 följande:
    Tack för svaren om tripp trapp stolen! Kanske får bli en sådan då! Skiljer ju rätt bra i pris mot den äkta varianten Jag såg "plastmat" idag som man kan leka med. Ville köpa till sonen, men det fanns inget kul. Fanns en kundkorg i ministorlek med lite varor i, kostar 119kr. Sen fanns det bara nåt tråkigt paket som jag knappt kollade på, inget att ha alls. Jag ville haft nåt paket jag sett för länge sen med typ kycklingklubbor, majs och sånt, men det såg jag inga...
    Köp inte den!

Bara en massa papp kartonger som ungarna sliper sönder efter 5 min. Inte värt 119 spänn!
    Sen ligger skiten över hela golvet hemma sen oxå
  • Nagoyam W

Tack alla för svaren om plast maten... Ska ditt på torsdag så jag får se vad som finns där...
    Ska bli så kul att åka till Ullared har inte varit där på 9år. Så det kommer att kännas konstig.....
    Hoppas det finns massa roligt som man kan köpa och en massa leksaker ska jag visst köpa till min dotters alla kusin barn...

• Mimou

Måste bara säga att jag är helnöjd med allt jag köpte senaste gången, men en sak tycker jag var skitdålig kvalité - babyspegeln som man ska ha i bilen!!!

Ni vet en sån man sätter bak för att ändå kunna se babyn i backspegeln. Fyrkantig modell, kostade 119 kr tror jag, och den var skit!! Går inte ens att se i den, för det är bara nån billig plastfilm som ska se ut som spegel, men bilden i den blir helt skev och konstig, mycket besviken... Nån mer som har den?

• LillfisenE
    ÄlskarMina skrev 2010-08-24 08:12:23 följande:
    på lördag är det dags för en tripp till gekås..var där senast för 10veckor sedan. Men sen dess har vi varit på UL och vet att det är en pojke i magen så nu kan man inrikta sig på pojkkläder-gutt!  
    Tror ni att det är förhållandevis lite folk iaf trots att det är lönehelg? de skriver ju trots allt att det är lite lågsäsong nu och de flesta i tråden verka tyckt att det varit lugnt? *hoppas!

jag undrar om babyvakterna som finns i pristråden-doro och philips. Vilken är något att ha? Vart finns de i varuhuset? 
    Jag vet inte om de är något att ha, men de står borta vid babysakerna, vid trappgrindarna.
  • winters
    LillfisenE skrev 2010-08-24 11:43:05 följande:
    Jag vet inte om de är något att ha, men de står borta vid babysakerna, vid trappgrindarna.
    Det är jag som har fyllt i Philipsen i pristråden, vi är jättenöjda med den, funkar klockrent. Dock hade vi en Doro BM-35 innan som vi fick lämna tillbaka för den la av efter några timmar varje natt. Säkert ett måndagsexemplar, men vi ville inte ha samma märke igen.
    Oscar 091001
  • Ville Mor

Angående plastmat! Har ni sett det nya Ikea fått in i tyg? Håller i en evighet till skilnad från den mjuka plasten. Skitfint och billigt är det också!

Ville 071203 * Tess 090921
  • carinaekvall

vill mig minnas att förra året fanns det ett set, i plast, snickarbänk.. typ black and decker lr ngt sådant för 199kr, ngn som vet om de finns även i år för detta pris?

Svar på tråden Gekås vol 14