xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej på er, nu var det längesedan jag var här inne igen, jag skäms väl för att jag inte är så matduktig som jag borde vara... Inser att jag sedan i våras gått upp 5 kg, som jag visserligen gick ner med råge mha soppor för ca två månader sedan, men så fort jag äter kommer kilona tillbaks - inte kul!! Men jag vet ju vad jag gör för fel, så det är väl bara att skärpa till sig...
Men jag ville bara berätta en rolig nyhet - jag har fått jobb på mitt gym/viktcentra!!! Jag är arbetslös och det vet min viktchoach om, så hon ringde mig och frågade om jag vill vara extrapersonal i receptionen
Så nu har jag gått brevid en gång och lärt mig, jättekul! Sen vet man inte hur mycket timmar det kommer att bli, men runt jul så kan det säkert bli en hel del. Känns underbart att få något vettigt att fokusera på och inte bara gå här hemma och längta efter jobb...
Ha det gott :)
YEEEEY på 4 dagar har jag gått ner drygt 1 kilo fn va man e braaa!!! Skulle nog ha gått ner mkt mer om jag körde helfart men men jag e nöjd med halvfart oxå
Jag har nu gått ner 10kg på 5 veckor och har ca 6 kg kvar att gå ner. Tänkte gå över till halvfart. Men hur gör jag för att trappa upp till halvfart från helfart.
Hittade nu var det stog i boken. tack
Åh va kul att läsa och vad duktiga ni är som kämpar på allihopa. Har inte varit inne på ett tag nu men det var är härligt att se att tråden glöder!
Var på min första vägning sen jag började med helfart (Vi får ju bara väga oss var 4:e vecka i Halmstad). Sesultatet var 10,2 kilo vara 5,3 var rent fett! Jag är så nöjd så! Har dessutom kommit igång ordentligt med träningen och känner att det verkligen är kul! Ska kanske våga mig in på ett zumba-pass i em om jag lyckas hitta någon som kan ta hand om sonen under tiden. Det gäller verkligen att hitta vad som fungerar när vardagen är fullspäckad. Själv har jag investerat i ett löpband på Blocket och springer/går en haltimme var dag samtidigt som jag tittar på film med sonen.
Bra kämpat!