• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE
    rockmind skrev 2010-11-06 19:08:11 följande:
    Idag har jag börjat äta efter 10 veckor och 3 dagar på helfart! Kan bara säga att det var helt underbart Men gud vad jag med en gång blev sugen på ALLT! Mycket mer nu än under helfarten. Kan det vara så att kroppen längtat så efter mat att den vill fylla på med kalorier igen...?

mozilla: Hur gjorde du när du började äta efter helfarten, låg du på ca 1400 kcal för att fortsätta gå ner i vikt? Eller räknade du inte kcal utan åt efter xtravaganzatallriken? Måste verkligen tänka mig för nu, känner att det är så mycket lockelser vart man än vänder sig. Har 12 kg kvar till målvikten som är 70 kg.
    Jag åt efter XV-tallriken; varvade mellan kycklingfilé, nötfärsbiff o lax och sen grönsaker för resten, både varma o kalla samt så gjorde jag 'sås' på keso och sambal oelek. Ju starkare mat dess bättre för förbränningen =)
  • modestyclara
    mozilla skrev 2010-11-06 20:11:18 följande:
    Jag åt efter XV-tallriken; varvade mellan kycklingfilé, nötfärsbiff o lax och sen grönsaker för resten, både varma o kalla samt så gjorde jag 'sås' på keso och sambal oelek. Ju starkare mat dess bättre för förbränningen =)
    jag gör sås på kesella 1 % och chili
  • BHJE
    modestyclara skrev 2010-11-06 20:21:41 följande:
    jag gör sås på kesella 1 % och chili
    Ja, det funkar ju bra det också men kesellan o min mage blev aldrig vänner...haha
  • emmgus

Jag skämms.
    Som en idiot.

Men de senaste två dagarna har jag dels skitit i mellanmålen för att mina bars har vart slut.
    Jag har ätit grymt dåligt o tillochmed tryckt i mig lite chips då o då.

Va fan håller jag på med?
    Mår ju psykiskt dåligt av de men förstår inte varför jag gör de då.

Tar nya tag imon när skolan börjar igen efter lovet.

• Dilara06

Närvööös inför träffen med xv imorgon iiii:))) Hoppas det inte är allt för dyrt så man har råd att börja med xv..Annars blir det naturdiet/nutrilett...

• BHJE
    Dilara06 skrev 2010-11-07 12:42:35 följande:
    Närvööös inför träffen med xv imorgon iiii:))) Hoppas det inte är allt för dyrt så man har råd att börja med xv..Annars blir det naturdiet/nutrilett...
    Jag körde tre veckor med Naturdiet och det funkade lika bra som XV men var sååå mycket billigare. Klarar man av att gå ner på egen hand så brukar jag rekommendera Naturdiet till folk som är nyfikna på XV men som inte är i behov av träffarna. Hos oss kostar en påse XV 31kr mot 7kr för Naturdiet...en jäkla skillnad

Hoppas XV har ett överkomligt pris hos dig - lycka till
  • modestyclara
    emmgus skrev 2010-11-07 11:27:44 följande:
    Jag skämms.
    Som en idiot.

Men de senaste två dagarna har jag dels skitit i mellanmålen för att mina bars har vart slut.

Äsch. Det är ju bara att återgå till de bra vanorna igen. Shit happens. Det viktiga är inte enstaka avsteg utan vad du gör varje dag! {#emotions_dlg.flower}
  • emmgus
    modestyclara skrev 2010-11-07 19:20:04 följande:
    Äsch. Det är ju bara att återgå till de bra vanorna igen. Shit happens. Det viktiga är inte enstaka avsteg utan vad du gör varje dag! {#emotions_dlg.flower}
    Tack så hemskt mkt, va mkt dina ord värmde!

Imon ska jag fan ta tag i de igen.
    Jag har iaf tränat idag, 60 mintuters body pump.
  • Marran79

Jag har kört helfart ett par veckor nu för att ta de sista kilona och nå den efterlängtade målvikten. Eftersom man alltid går upp lite när man börjar om att äta så tänkte jag höra hur mycket ni har gått upp när ni börjat om att äta.

Jag tänkte gå ner nåt kilo under målvikten för att jag ska stanna på målvikten när vätska och sånt fyllts på igen. Hur mycket extra är bra att gå ner för att vara under målvikten även när man börjar om alltså?

• Sylten

Uj uj.. Hade 1.årskalas för sonen här igår och jag åt lite kyckling och sallad.. Och nu är det så jäkla jobbigt att gå på helfart!! Det var dumt.. Men nu har jag bestämt mig för att ta ca 3 veckor till på helfart och gå ner några kilon till så. Inser att jag inte kommer att orka med att ta alla mina kilon på helfart.

emmgus skrev 2010-11-07 11:27:44 följande:
    Jag skämms.
    Som en idiot.

Sånt händer. Men du är ju duktig med träningen! Fokusera på det, lägg "snedsprången" bakom dig och ta nya tag!