xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag skämms.
Som en idiot.
Men de senaste två dagarna har jag dels skitit i mellanmålen för att mina bars har vart slut.
Jag har ätit grymt dåligt o tillochmed tryckt i mig lite chips då o då.
Va fan håller jag på med?
Mår ju psykiskt dåligt av de men förstår inte varför jag gör de då.
Tar nya tag imon när skolan börjar igen efter lovet.
Närvööös inför träffen med xv imorgon iiii:))) Hoppas det inte är allt för dyrt så man har råd att börja med xv..Annars blir det naturdiet/nutrilett...

Jag har kört helfart ett par veckor nu för att ta de sista kilona och nå den efterlängtade målvikten. Eftersom man alltid går upp lite när man börjar om att äta så tänkte jag höra hur mycket ni har gått upp när ni börjat om att äta.
Jag tänkte gå ner nåt kilo under målvikten för att jag ska stanna på målvikten när vätska och sånt fyllts på igen. Hur mycket extra är bra att gå ner för att vara under målvikten även när man börjar om alltså?
Uj uj.. Hade 1.årskalas för sonen här igår och jag åt lite kyckling och sallad.. Och nu är det så jäkla jobbigt att gå på helfart!! Det var dumt.. Men nu har jag bestämt mig för att ta ca 3 veckor till på helfart och gå ner några kilon till så. Inser att jag inte kommer att orka med att ta alla mina kilon på helfart.