xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej ....
Gick ju på helfart i 12 veckor , gick över och började på halvfart ....och tappade kontrollen helt 

Försökte nå min coach för lite extra stöd och kanske boka ett möte för att få lite hjälp att ta
nya tag, får då reda på att det kostade 600 KRONOR utöver den vanliga kostnaden.....
Har det varit så på era "hälsocentra" ?
Eftersom det bara hann att gå ett par dagar , så gick jag över på helfart igen för att tömma
mitt nu påfyllda Kolhydrat förråd.... är väldigt medveten om att detta inte är helt optimalt att
göra så här.
Har nu i veckan tagit tag i min Mentala träning (har slarvat med det) och ska planera in min kommande
halvfart så att den blir upp strukturerad .
Är bara att inse att jag var alldeles för dåligt förberedd.....men nu ska det gå....
Hej ....
Gick ju på helfart i 12 veckor , gick över och började på halvfart ....och tappade kontrollen helt 

Försökte nå min coach för lite extra stöd och kanske boka ett möte för att få lite hjälp att ta
nya tag, får då reda på att det kostade 600 KRONOR utöver den vanliga kostnaden.....
Eftersom det bara hann att gå ett par dagar , så gick jag över på helfart igen för att tömma
mitt nu påfyllda Kolhydrat förråd.... är väldigt medveten om att detta inte är helt optimalt att
göra så här.
Har nu i veckan tagit tag i min Mentala träning (har slarvat med det) och ska planera in min kommande
Är bara att inse att jag var alldeles för dåligt förberedd.....men nu ska det gå....
Hejsan.
Har försökt ludda igenom hela tråden men det är svårt att läsa ikapp.
Jag har bokat inskrivning 29/11 . Kanske dumt så nära jul men jag vill nu.
Ni som gått på helfarten 10-12 veckor. Vad har ni gått ner? Är det en jämn viktminskning eller är det olika vecka för vecka?
.
Hej ....

göra så här.
Ooooo vet ni jag e sjuukt sugen på ost o kex :(((
Var inne och tittade på dina bilder Mozilla, från din viktresa. Jisses vad bra jobbat! Jag har kört på helfart lite drygt fyra veckor nu. Fortfarande inte vägt mig, men gissar att jag tappat någonstans mellan 6-8 kilo. Ungefär hälften av vad planen är i så fall. 14-15 kilo på helfart sen jämvikt. Hoppas väldigt mycket att jag ska kunna trappa upp någon dag före jul, så jag åtminstone kan äta lite lax och en bit skinka!
Men vi får se. Annars får det väl bli skinka i januari.
Än så länge går det bra. Som en slags terapi, mycket nyttig mental träning. Klarar man det här, att leva på soppor så länge, klarar man ju det mesta känns det som.