xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Glömde skriva att Nutrilett är bara LCD, likaså Modifast som man kan köpa på apoteket...det är också bara LCD.
köpte allevo potatis o purjulökssoppa det ska jag dricka ikväll...Köpte även naturdiets päron shake o fyyy va äcklig den vaq... men den ska ju drickas upp kan ju inte slänga bor de lixom :))
Skulle äta med familjen o då skulle jag ta purjulök o potatis soppan men f-n va äckligt det var...blev så äcklad att jag inte kunde dricka nå mer idag...blev köttförs"röra med rivna morötter o vitlök i gott var der:))
Vilken kick jag fick innan idag när jag tog fram måttbandet o drog ut det till startmåttets 105cm och vilken enorm skillnad mot dagens 74,5 cm
Har svårt att förstå (fortfarande) hur mycket man faktiskt minskat. Minus 30,5 cm är nästan en linjal ju...haha ![]()
Kanske ska tillägga att det är midjemåttet jag yrar om *fniss*
Mozilla du ser ut att veta mycket om diet soppor o så..Min fråga OM jag kör 2-3 shakes om dagaen och äter med familjen middag o då ingen pot,ris pasta bröd sås o så bara kött o grönsaker typ hur mkt kan man gå ner i vkt i veckan? nått du vet kanske