xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Smållänning- Skönt att jag inte är själv om detta elände=). Du har ju inte så många kg kvar och det är kanske därför vågen står still? Själv har jag gått ner från 84 till 76 och vill gå ner till 60 innan jag är klar. tycker inte att viktnedgången borde avstanna så här tidigt. Väger mig även på min hemmavåg på söndagar och enligt den vågen har jag gått ner 1,5 kg denna vecka. Tjuvvägde mig i morse för att extrakolla resultatet från xv vågen. Den visade ytterligare -0,8 så - 2,3 på 1,5 vecka. Blir inte klok på detta. Ska inte stirra mig blind på vågen, jag vet. Har druckit min olja nu och avbokat dagens täningspass för en vända i motionsspåret. Nya tag!!!
Tycker att min kropp blivit så konstig sen jag gick slutade med helfarten... Har inte gått ner ett gram på 3 veckor, och jag tror att jag gör rätt med maten... Så tröttsamt! Min mens har helt försvunnit också, nån mer som varit med om det efter eller under helfarten? Känner inte igen min kropp längre, kunde den som en klocka innan. Besviken på allt idag.
De går väääldgt segt här med!
väger 61 och vill ner till 55... De går grymt grymt långsamt och känns som om jag aldrig kommer nå de målet.
Märkte dock idag att enligt mammas våg har jag tappat 05kg.. vilket jag isf är jätte nöjd med eftersom jag faktiskt är lite slarvig med maten .
Idag har jag en grym träningsvärk i benen, framför allt i låren, efter gårdagens kvällspromenad med grannen. Det har snöat en del här nere i Skåne så det blev en 9km's promenad i "all" snö och det känns idag ![]()
Tjohoooo! Jag har nu insett att jag behövde ett par "mellanbyxor". Var och handlade på Ica Maxi idag och sprang förbi klädavdelningen och hittade ett par billiga jeans som jag tänkte kunde duga. Drog åt mig ett par i stl 42 och betalade utan att prova. Väl hemma sitter de som en smäck! Fattar ni hur länge det är sedan jag kunde ha byxor i stl 42????? Bara det känns underbart! Nu är jag ännu mer taggad! detta ska bli "mellanbyxor", inget annat!!