xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Ställde mig på vågen i morse. Jag har gått ner 24,1 kg!!! Det är heeeelt galet!
Ska försöka kämpa på helfarten i 2 veckor till, men det börjar bli kämpigt nu. Kroppen vill nog väldigt gärna börja äta snart, för jag är så himla hungrig efter bara 2 timmar. Så där så det kurrar högt och tydligt i magen.
Har en fråga: Ni som har trappat upp till halvfart. Har ni ätit linfrön? Och i så fall hela eller krossade? Har hört att man ska lägga de hela linfröna i blöt eftersom man annars kan bli väldigt dålig i magen. Men i boken står det att man ska strö över linfrön på frukosten. (1/2 tsk).
Doriskis: Va kul att du kan ha stl 42! Jag kommer i stl 46 och är överlycklig. Började på 52.
Ställde mig på vågen i morse. Jag har gått ner 24,1 kg!!! Det är heeeelt galet!
Ska försöka kämpa på helfarten i 2 veckor till, men det börjar bli kämpigt nu. Kroppen vill nog väldigt gärna börja äta snart, för jag är så himla hungrig efter bara 2 timmar. Så där så det kurrar högt och tydligt i magen.
Har en fråga: Ni som har trappat upp till halvfart. Har ni ätit linfrön? Och i så fall hela eller krossade? Har hört att man ska lägga de hela linfröna i blöt eftersom man annars kan bli väldigt dålig i magen. Men i boken står det att man ska strö över linfrön på frukosten. (1/2 tsk).
Doriskis: Va kul att du kan ha stl 42! Jag kommer i stl 46 och är överlycklig. Började på 52.
Min första dag idag. Har läst en del av vad ni andra har skrivit. Känner mig väldigt peppad. Men jösses vad jag kissar!
Nu har jag kört på pulver i 8 veckor och det börjar så smått närma sig att gå upp på halvfart.
Är det någon som har någon eller flera sidor med bra recept? Jag har letat, men tycker inte att jag har hittat speciellt mycket.
Ni som äter på halvfart eller till och med gått över till enbart mat äter ni efter GI, LCHF eller annat likande upplägg?