xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hm, hade ju tänkt mig 9 veckor helfart, men har ångrat mig. Det får bli 8 istället. Känner mig så enormt sliten i kroppen. Orkar knappt röra mig, är ledsen och har liksom ont på nåt ospecificerat vis. Har gått ner så gott som 10 kilo, kommer ha 4-5 kvar men de får jag ta itu med efter jul på halvfart. Nu kör jag på de sista 8 dagarna och tänker samtidigt planera för halvfarten. Köpa mig nån fin bok och fylla den med recept, mattips och andra nyttiga tankar och idéer. Vid gott mod trots detta 'nederlag'.
Jag har mått dåligt senaste och spårat ut totalt med mat o träning.
Men jag hoppas att jag fått nya krafter och kan köra igång och lyckas idag igen.
Nu är det snart 1 vecka sen jag började min upptrappning. Var bergsäker på att jag skulle gå upp en massa 1:a veckan. Men idag när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 3 hg! Gissa om jag blev glad. Så nu har jag gått ner totalt 25,3 kg vilket innebär att jag är halvvägs. Men det känns som att det kommer finns bra med halvfarten.
Sju veckor på helfart, inte varit sugen på nåt men nu håller jag på att gå under - känner mig i behov av en stor sked bregott med salt på! Vad är det, helt sinnessjukt?
Har lyckats sköta mig idag, jag har tillochmed vart på gymmet.
Nu ska de bara fortsätta såhär med.
Åh, blir så trött på att inte orka träna. Sju dagar soppa kvar sen hoppas jag på mer kraft, även om det blir halvfart. Fattar inte var kraften tog vägen - vecka 2-6 var ju kroppen hur stark som helst.
Vad siktar ni på för BMI? Jag ligger strax under 25 nu, men har fortfarande helt gräsligt midjemått. Står överallt att man som kvinna inte ska ha över 88 - och jag har 92.