xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jämför olika ställen.. Hälsokosten är ganska dyra dom med.. Sen försök hitta 1 grams.. Jobbigt att svälja så många tabletter ju :) physsalis frön finns på hälsohyllan i nästan vilken mat affär som helst.. Köp där :) det är absolut värt det.. Jag har inte vart hungrig en sekund på 4 dagar. Dom sväller direkt och uppnår väl full storlek efter en timme så man blir vrål mätt. Dom fyller ju ut hela mag säcken.. Är man rädd för att gå vara hungrig så ta dom.. Tog ett glas vid 12 tiden och vrål mätt än.. Bara fått i mig en shake än så länge.. :) bra att ha dom på kvällen när man har sina rutiner att sitta i soffan med nått gott.
Jag blandar psylliumfröna direkt i shaken, men det kanske inte är meningen att man ska göra så? Blir i vilket fall inte mätt av dem utan tar dem mest för att det verkar bra för tarmarna att hålla igång dem lite mer....
Nej det ger inga extra kalorier :) inte vad min coach sa, inte omega heller..
Hej!
Igår vägde jag mig efter en vecka (fast 6 dagar helfart, började på måndagen) och hade gått ner -4,1 kg - så skönt! Har som mål att ta 2,5 kg/vecka nu framöver för då är jag under 80 kg på 2 veckor vilket är mitt första mål!
Jag äter varken frön eller omega 3, tror jag har kapslar hemma så får väl leta rätt på dem! Där emot är jag så galet lös i magen (så några frön känns inte aktuellt!), nån som har bra tips? Framför allt på kvällarna.
Kämpa på nu alla!