xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag har ångest. Tänker varje dag på min vikt - trots att jag ligger under min målvikt och bara gått upp tre kilo. Men kroppen har förändrats p ga att jag inte kunnat träna. Jag har opererat handleden och precis när allt var bra och jag hunnit gå på en träning trillar jag med cykeln och slår i handen. Nu gör det skitont att sätta i handflatan så jag kan inte göra övningarna på Core-träningen som jag gillar så mycket. Får väl satsa på spinning men det bygger inte musklerna. Vill skärpa mig men klarar det inte:(
Klunsen:
Fy vad trist...hoppas du inte dragit på dig en värre skada o att det onda snart går över!
Tredje dagen på tredje omgången med helfart idag. Jag hade egentligen tänkt träna bort mina semesterkilon men en stukad fot och svårigheter att t.o.m gå fick mig att tänka om.
Jag har tänkte att köra i tio dagar och går det bra så kanske det blir lite längre än så. Trist nog så har jag ännu inte kommit in i Ketos men det kan å andra sidan ha att göra med att jag ätit ett ägg till frukost i torsdag och igår samt att jag druckit två stycken naturdiet måltidsersättning til frukost eftersom jag hade det hemma. De innehåller ju lite mer kolhydrater.
Jag har några XV färdiga soppor hemma som jag dricker nu men sen fortsätter jag nog med naturdiet eftersom de både smakar bättre och är mycket godare tycker jag.
Hur går det för er andra? Berätta, jag behöver ert stöd och pepp!!!
Mozilla: Tack! Det känns faktiskt lite bättre nu:) Hoppas kunna träna snart!
Inskrivning idag!! My god! Spännande! Hur går det för er andra????
Första dagen idag!
Ska ner ca 40-50kg....tror jag...kommer inte ihåg vad ja vägde för 10år sen så....
Jag hoppas jag lyckas gå ner allt innan min 30års dag i Januari!!!