xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Aha... Har du tränat på helfarten? Förra gången hade jag träningsförbud pga en operation, men den här gången tänker jag motionera iaf, idag har jag tex gått 45 rask promenad och tänker köra lite styrketräning på Milon imorgon.
Aha! Kul! Jag tar det lugnt med träningen för jag vill inte däcka... Har föresten provat de där Celciusdrickorna , inte blivit stissig utan bara känt mig pigg!
Jag har också testat men det var mer som lördags godis. Inte alls pigg
Ok, tog en imorse och har haft en bra dag, inte så hungrig som jag trodde tex. Men jag tycker att pulvren smakar illa och sväljer fort så att jag ska slippa eländet!
Hej!
Jag är oxå en gammal X-vaganzare som gått upp några kilon under hösten och började på helfart idag för att gå ner dom. Den där celciusdrycken ni pratar om, kan man dricka den fast man går på helfart?
Mary: enligt vår konsulent iaf, men inte mer än en tror jag. Som red bull utan socker!
Finns dom dryckerna hos xtravaganza?
Jag köpte på Ica. Finns i massa smaker, med och utan bubbel. Men bara innan träning för man kan bli speedad
Härligt! Då ska jag testa det innan träning. Vet av erfarenhet att jag brukar vara trött de första dagarna så träningen för vänta tills helgen.
Hur går det för er och dricker ni XZ soppor/färdiga drycker?
Jag kör Naturdiet shakes den här gången. Betydligt billigare och lite godare enligt min mening :)