xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag är ny här och ny innom denna världen.
Jag har idag börjat på God Balans en form av extravaganza. Jag har ont i huvudet och är supersugen. Dock inte hungig, nä jga är proppmätt. Har svårt att få i mig allt vatten, men ja gtar småklunkar mest hela tiden.
Innan åt jag godis och drack läsk varje dag. Kan det vara socker"bristen" som gör att jag har fått ont i huvudet? blir det bättre?
första 4 v promenerade jag minst 30min varje dag, styrketräning 1-2 ggr/v.
sista månaden har jag knappt tränat nåt.. MEN jag har ändrat min vardagsmotion,, går mycket på jobbet, tar trappor istället för hiss osv...
sen märker jag att när man blir "lättare" så blir allt lättare, sover som en stock, utvilad efter 5-5,5h förut sov jag 7h, och TV tittar jag knappt på nu (bara matl program :) ) förut låg man i soffan hela kvällarna, nu har jag så mycket energi, så man gör mer och är igång på ett helt annat sätt...
Hej på er!!
Ville bara uppdatera hur det går för mig!
-13 kilo! Tillsammans med min coach så satte vi målvikten till 58 istället för 55, så nu är det tre ynka kilo kvar! Jag har gått ner på halvfart, eller i alla fall min egen variant av den. Dricker shakes under dagen och äter ev ett kvällsmål utan kolhydrater. Nu äter jag också fler små mellanmål på kvällen om jag känner för det (ofta istället för middag, i kombination med att jag druckit shakes under dagen), som till exempel finncrisp med rökt lax, keso med nötter, någon skiva ost eller någon liten skinkbit.
Imorgon ska jag o sambon åka 45 mil till Karlskrona för att hälsa på hans släkt och mina vänner fram tills på måndag. Det gäller alltså att packa med sig mellanmål på nedresan (kokta ägg) och ha med andra smidiga mellanmål under helgen (nötter o nutrilett-bars), samt göra bra val hela helgen när det kommer till den mat som bjuds! Jag tycker att ägg alltid är en räddning när det kommer till frukost! =)
doffe29 Grattis till minskningen! Fantastiskt resultat! =)
Hoppas ni alla får en supermysig helg med mycket sol och trevliga aktiviteter!!
Vad trist att det är så tyst här, inga fler som ska gå ner mååånga kilon som precis startat?
Hej i tråden - härligt när sommarvärmen kommit till mitt hood
Kämpa på alla gladfisar, nu är det frestelsernas högtid..sommaren kan verkligen vara en pina med alla sina godsaker. Håll huvudet högt, på med skygglapparna och sätt blicken långt fram. Ha ditt mål för ögonen och blunda för allt annat
Glöm inte att ta en massa kort på dig så du har att kika på sen när du är i mål!
För egen del så rullar allt på. Jag har fokus på träningen och det är underbart att ha kommit igång igen! Har börjat käka efter mina Naturdietsveckor och vikten håller sig fint, dock ligger inte fokus på de siffrorna utan nu ska degen trimmas. Springtime till helgen och jag retar mig att jag inte anmälde mig till halvmilaren då jag härom dagen fixade att springa just en sådan
Har nu siktet in på nästa års och ska träna för milen ![]()