• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Flisan 80

Oh no...jag gör alltid så där också!!! Kan inte äta en godis eller två...finns det en påse så sätter jag i mig allt och ja, illamående är inte så ovanligt.

Säger samma sak som du: Varför?!

Jaja, jag är inte arg på dig iaf   Och lite gott var det väl iaf...i början??

♥ FRANK 090926 ♥
  • litenlind

Ja, jo, liiite gott var det ju. Men inte med hela påsen, urk...

Ja ja jag får ju skylla mig själv. Men varför lär man sig inte? Jag kan tom tänka när jag äter att det här är inte bra, jag mår illa, sluta nu, men nej då, jag sitter och matar på bit för bit. Sjukt!

Skönt att man inte är ensam om elendet iaf

• atena100

litenlind
    Näääe, det fenomenet är du inte ensam om, dessvärre... :/ Sån är jag med...bara mata, mata in till sista biten....mm, sjukt är det! Att man inte kan sluta medans det fortfarande smakar hyfsat gott o inte tills man mår illa.
    O jag har fikat nu....smarry-cocosbollar...inte bara en o inte bara 2 heller...sa ju att kjag skulle sytanna där vid...MEN det var ju sååå gott! Så bara en till, jaa skäms nu, 3 blev det...o äckligtmätt blev jag av det! :/ Dricka mera kaffe!!

Lovisa
    GRATTIS här med ;) Jaaa, visst är 25 underbar ålder att fylla, stannat där..lagomt!!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • litenlind

Nu har jag iaf varit lite ordentlig: Först har jag burit en massa balar i stallet, mockat, sopat, burit hö, ryktat häst osv osv. Sen har jag lagat supergod köttfärslimpa med potatis, brunsås och lingon till.

Det väger upp liiiite för allt godiset.

• browniieee
    litenlind skrev 2010-02-26 13:04:27 följande:
    Alltså jag är så himla arg på mig själv just nu och illa mår jag också. Istället för att passa på och städa när Alva sover så satte jag mig och smällde i mig en hel påse godis! Varför??!! Så att jag får ännu tjockare mage och mår illa dessutom? Så himla onödigt gjort, det var ju inte ens gott. Nu måste jag komma igång och träna, får passa på när hästen ska iväg till skåne i tre månader så att jag inte måste vara i stallet varje dag. Det är iofs träning det med men inte på samma sätt, skulle behöva köra lite Pilates.
    haha behöver jag säga att jag gjort PRECIS detsamma nu ikväll Mumsigt värre!
  • jojo72im

God morgon alla godisälskande tjejer! Kan sälla mig till er då jag ÄLSKAR smågodis  Tror de flesta människor, framförallt tjejer är svaga för godis osv Men nu ska jag dra åt svångremmen och verkligen skärpa till mig tänkte jag! Nu blir det bli som jag brukar köra när jag är yrkesarbetande och har mer rutiner...Då får man unna sig fre till sö resonerar jag - inte var och varannan dag som nu! Fast nu när man ammar så har det kanske räddat mig från ett för stort viktras i och för sig...hm...

Che: Förstår din känsla till fullo - Du är mitt språkrör Trots det ska jag faktiskt försöka mig iväg på en tjej-Spa-resa med väninnor helgen innan så då prövas jag till fullo! *nervöst* Men ang Ullared så skulle jag ev kunna tänka mig att göra som du dvs åka dit över dagen, shoppa och äta gott med er andra men sedan dra hem på kvällen, men i så fall hoppar jag på i sista minuten.

Flisan: Kul om vi kan ta ngn joggingtur ihop när våren kommit hit och marken är bar igen! Kan ju lägga ut som förslag i träfftråden om ngn månad el så...Själv har jag inget emot löpband som tur var, men visst är det ute i naturen som är det optimala. Frisk luft, sköna naturupplevelser osv Jag ska ju ev springa Gbg-varvet i år och om jag blir biten på lopp efter det (springer aldrig lopp annars) så kommer jag bli en sådan där galen tjej som åker iväg på löparresor i tid och otid

Ha nu en kanonskön helg Alla! Det ska jag ha! {#lang_emotions_laughing}

• minSaile

morning girls...och tack för grattishälsningarna

..igår så lämnade vi Maja för första gången till vår kära granne. Jag och sambon gick och såg Avatar på bio och det var skönt att göra nå tu man hand men kära grannen hade det lite jobbigt med Maja då hon skrek och grät mest. Fast det hade hon ändå gjort även om vi var hemma då hon skriker mkt mer på kvällarna. Tur nog så var Elias snäll och lugn. Men jag tror inte hon vill vara barnvakt på länge .
    Vi resonerade att Maja hade skrikit lika mkt med farmor plus att grannen bor dörr till oss vilket också var skönt.

cool...inte klokt att det kan kosta så mkt att semestra i Sverige och jag har hört att Gotland är dyrt. Ska ni dit på medeltidsveckan? Hade själv velat åka dit då....vi funderar på Legoland i sommar bla

che...det var ju rätt bra tänkt det med...att åka med och handla och käka lite och sen hem...kanske gör jag också så hmmm...funderar lite på det. Har inte ens pratat med sambon om Ullaredsweekend och känner jag honom så är han inte så tänd på att ta hand om två barn helt själv i två dagar.

litenlind...vad är det för häst du har? Äger du den el du bara tar hand om den? Jag tycker jättemkt om hästar men har aldrig ridit. Klart jag har testat och suttit på en häst men inte mkt mer.

Ang godis så äter jag inte så mkt av det...inte på samma sätt som ni beskriver. Tappade intresset för några år sen men jag kan bli fast på en speciell sort tex nu har det varit dubbeldajm och kan då äta 3 på en dag. Jag kylskåpsäter mer och det är ju inte heller så bra. Klarar inte av att äta en hel godispåse och igår på bion rörde jag inte det jag hade köpt.

jojo...när ska du börja jobba?

• coolchick
    minSaile: Det plockar ju snabbt på en massa pengar även på en svensk semestervecka. Huset vi ska hyra kostar 3800, båten 1400, bensinen ToR 2000 ca kanske...Då är vi uppe i 7200 kr ungefär. Plus fickpengar, och som du säger, Gotland är inte direkt billigt.

Var det du som kände nån som gjorde fina tårtor? Vi behöver en stor tårta till den 10 april till Elliots dop/kalas.
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-02-27 09:53:42 följande:
    minSaile: Det plockar ju snabbt på en massa pengar även på en svensk semestervecka. Huset vi ska hyra kostar 3800, båten 1400, bensinen ToR 2000 ca kanske...Då är vi uppe i 7200 kr ungefär. Plus fickpengar, och som du säger, Gotland är inte direkt billigt.Var det du som kände nån som gjorde fina tårtor? Vi behöver en stor tårta till den 10 april till Elliots dop/kalas.
    ja en mammakompis till mig...hon gjorde jättefina spindelmannen tårta till sonens födelsedag. Även jojo har en kompis som gör tårtor. jojo...beställde Caroline nåt från henne?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2