• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • emmpe030

ska ju va fint väder iaf på onsdag

• emmpe030

Jaha här var det dött iaf. har ett förslag imon om att ta sig till skatås o picnicka där? Nån som har lust?

• emmpe030

imon onsdag den 16 tänkte vi picknicka jag o lisa o pojkarna skulle va kul om vi blev några stycken. Tänkte ses klockan 13 i skatås vid parkeringen som man kommer till från skatåsvägen. skriv gärna om ni ska med eller messa så man vet vilka som r med 0709-308030

• coolchick

Förslag på större träff!

Ons 30 juni i Mölnlycke, på Miljöarken. En liten park eller vad man ska kalla det, med lite djur som kaniner tex som barnen får klappa, får, hönor... Det finns sandlåda och en båt med rutschkana. Kafé och lunchrestaurang ligger i direkt anknytning för den som vill äta lunch.
    Förhoppningsvis blir vädret kanon så att vi kan sitta ute på filtar med alla goa ungar!

Ska vi säga vid 11?
    coolchick

• coolchick
    Förslag på större träff!

Ons 30 juni i Mölnlycke, på Miljöarken. En liten park eller vad man ska kalla det, med lite djur som kaniner tex som barnen får klappa, får, hönor... Det finns sandlåda och en båt med rutschkana. Kafé och lunchrestaurang ligger i direkt anknytning för den som vill äta lunch.
    Förhoppningsvis blir vädret kanon så att vi kan sitta ute på filtar med alla goa ungar!

Ska vi säga vid 11?
    coolchick

Det var ingen stor uppslutning till träffen direkt, så jag ställer in...
  • Flisan 80

Halloj!
    Har mest flängt runt på sistone. Först stockholm en långkörare och nu Grebbestad så jag har inte varit inne på ett tag... Nä ingen vidare uppslutning här direkt. Vår stackars tråd verkar mer eller mindre död :(
    Är i Göteborg nästa vecka iaf så om någon vill hitta på nåt så är jag på:)

Hoppas alla haft en trevlig midsommar!

♥ FRANK 090926 ♥
  • atena100

Joo, det är sommar o semestrar nu. Så folk far kanske runt lite här o lite där!?
    Mm, trist på denna tråden, faktiskt...men så det blir, antar jag...
    Vi är i stugan till på onsdag, så tor eller fre kan jag hitta på ngt!!!

• atena100

Heej,litenlind! Läänge sedan nu!! Hoppas allt är bra med er!?
    Aaa, skulle precis fråga vad det var för företag!?ska gå om p läsa sen. Spännande!

• Nikolina

Jag har en pojke som är 14 månader och hittar gärna på något.

Ingen aktivitet här på ett tag?

• solens

Hej

Jag söker nya vänner,

Hör av dig.

• solens
    Hejsan

Eftersom ingen tar iniatativ så tar jag iniatativet istället.Idag ,jag var i Slottskogen,i Göteborg, det var så vackert,och fint i vädret.Jag undrar om det finns några som intresserad att ta en promenad i Slottskogen,eller Botaniska trädgården, Under nästa vecka ?

Man kan gå till Naturhistoriska musset,eller konst musset.

Man kan ta med sig te/kaffe,som man kan sitta senare och dricka om man vill förstås..
    Kom gärna med ett förslag,tid,och dag .
  • Simba2
    Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.   
    Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg. 
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2