coolchick skrev 2010-02-28 17:36:28 följande:
minSaile: Man ska vara symptomfri i 48 tim. Imorgon har det väl bara gått drygt 24 tim då väl?Då vete sjutton om jag vågar chansa faktiskt... Skit också, jag tänkte inte på det! Hade gärna träffat dig, det var ett tag sedan nu.Jojo: Går du i samma BVC grupp som min syrra kanske? Hon heter Lena och har en liten Isabelle.
jamen då ses vi en annan dag tycker jag....better to be safe than dumb så att säga

....och jag vill ju inte att vi ska vara orsaken till att ni blir dåliga....
Säg till när du är sugen Yammy...
jojo..ingen aning om jag har nåt latent...men det har ju varit mkt magsjuka på dagis och sist var lappen om det uppe för 2 veckor sen. Om det ligger latent hos oss så borde ju alla föräldrar på dagis gå och bära på magsjuka fast det tror jag inte.
Ingen av dom jag träffade igår är dåliga och jag ringde några föräldrar som hade varit på samma kalas som Elias igår under dagen och dom är alla friska.
Tror att man bara har otur och det är 2 år sen Elias var magsjuk så han har ju ändå haft tur

.
Ang sushi...nu har jag varit runt halva stan för sushi....alltså, är det bara supersushi som har öppet på söndagar???
Men nu har jag fått tag på 15 bitar så jag är någonlunda nöjd