• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind

LitenLind - kan man boka en plats i din bil till Ullared??

• litenlind

Smulu: Hmmm, nja jag vet ingen sån ridskola. Eller jo, man kan gå lite kurser och sånt på Aktiv Häst i Säve. Även ta privatlektioner, koster 350 kr för 1 timme.

Recept på min köttfärslimpa kan absolut fås, jag kan inboxa dig om du vill-

Sofia: Jag vill också åka, så då är vi två iaf... Hoppas det är 4 till som vill nu då. Det står 7 st uppskrivna men två är ev. Man kanske kan trycka in en till på madrass eller så om alla 7 vill med. Jag kunde tyvärr inte göra något åt det hela eftersom det bara fanns 1 stuga kvar... Tur att jag ringde! Men man vet ju inte det kan ju bli nån 4-bäddars ledig pga avbokning också så att vi kan ha 2 stugor.

Sofia du har en plats i min bil, så nu har jag 1 plats kvar...

• Carolina1979
    litenlind skrev 2010-02-27 15:16:07 följande:
    OBS OBS OBS!!! Jag ringde till campingen i Ullared nu för att kolla läget med stugor och de hade 1 (!!!!!) stuga kvar den 15-16 maj och den var en 6-bäddars. Jag bokade den, med riskt för att få en avbokningskostnad på 250 kr ifall ni tycker att vi ska strunta i det helt. Jag personligen tycker det skulle vara himla mysigt, de har ju sån där badtunna och grejer där också som man kan bada i om man vill och så...Kom med kommentarer!!
    Jag är också på! Och tar gärna också en plats i din bil om det är okej?
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-27 17:15:06 följande:
    Sofia: Ja power walka låter bra, så kan vi kanske börja Pilates ihop sen...? Hur har det gått med huset förresten (och lägenhet)?
    Ja gärna!

Än så länge är inte huset sålt. Det är fler visningar nu nästa vecka, medans vi är bortresta. Hoppas det löser sig då. Ingen lägenhet ännu, men snart måste väl ngt bli ledigt får vi hoppas..=).
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-02-28 11:26:08 följande:
    Sorry girls, jag måste ställa in lekträffen hos mig på tisdag! Hoppas ni alla ser det här.
    ingen fara....hur är det med er idag? Och hur var det igår på shopping och bion...var den bra? Skönt med bara mammadotter dag.

Igår hade jag en tjejmiddag här med anledning av min födelsedag och vi hade jättetrevligt och Elias var med och åt. Sen vid tre på natten så började han spy...i v-rummet, i badrummet, sin säng och han spydde massor i ungefär 5 timmar. Jag vågade inte ta hand om honom pga Maja så sambon fick sköta allt. Nu blev jag så rädd att det var kanske nåt med fläskfilén jag lagade igår men ingen av tjejerna var dåliga idag. Men vi var även på barnkalas igår och det har ju gått en massa magsjukor på hans dagis.
    Det är ju så hemskt när små barn blir så dåliga och dom inte förstår varför.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2