• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Doodie1

coolchick, låter som ni haft det jobbigt sista dagarna. Och trist att de inte kan ta hand om er ordentligt när ni tar er in på sjukhuset! Hoppas ni kanske mår bättre idag?

BEACHVOLLEY, tänkte lägga upp två datumförslag för oss att spela - skriv gärna vilken ni kan alt. ALLA.

Litenlind, fick ni en trevlig lunch igår. Du ordnar och fixar så, jättegulligt! När snön försvinner bjuder jag hem er till mig. Just nu är det babyboom i vår trappuppgång, så vi har 3 barnvagnar som står - 3 Teutonia S3 by the way. Så det är fullt hus. :)

I övrigt... Jag har en piggelin kille som håller mig vaken från kl. 06.30 på morgonen. Jag bara KAN inte leka med honom så tidigt, så lägger honom på en filt på golvet m lite leksaker o sitter sedan och "glor" på honom. Urk, får dåligt samvete... Lite dåligt tajmat att killen är morgonpigg o inte jag. Nån som har tips på hur man får unge herrn att sova längre?

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1

Heej igen, har lagt upp förslag på dagar - ju tidigare vi bestämmer oss, ju lättare att få en bana! Sååå skriv upp vilken dag som passar dig. Ska bli sååå kul!

OBS! Har lagt in i planeringstråden!

{#lang_emotions_apple}   BEACHVOLLEY - NRJ hallen i högsbo,, vilka datum kan ni?
    Tid: vid 17:oo, beroende på vad som blir ledigt när vi bestämt oss.

Tisdag - 16 alt 23 mars
    Onsdag - 17 alt 24 mars

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • jojo72im

Doodie: Lilla Lin vaknade halv sex och tycket det var dags att leka Men en annan fick veta det först kl.7 då jag gick upp! {#lang_emotions_laughing}  Det är skönt att Lins pappa tar hand om henne varje morgon numera! Jag möter en glad liten tjej som fått leka av sig på morgonen, nybytt blöja och mätt av frukosten Sätter mig i soffan med en kopp kaffe och får vakna i lugn och ro...Känns ganska lyxigt numera {#lang_emotions_laughing}

Har skrivit upp mig på beacvolley i aktivitetstråden också! Duktiga dig Marita som fixar för oss sportfånar Kramis!

• livetlilla

Doodie: Som tur är så måste man inte leka med sina barn precis hela tiden, han klarar sig nog även om du bara sitter och tittar på honom Har tyvärr inga tips för att få honom att sova längre, lillskruttan här försöker vara rolig och prata liv i mig redan runt halv sex, men då vill jag INTE gå upp (morgon här är när viktor vaknar) utan lägger henne bredvid mig i sängen och så får hon prata och hålla sig i fötterna bäst hon vill, och det brukar hon vara nöjd med... *jag är (verkligen inte) världens bästa mamma*{#lang_emotions_innocent}

• Flisan 80

Tack för en mysig hemmafika Litenlind!! Supergod kladdkaka och tack för att Frank fick låna lite bebisgrejor av Alva!
    Testade lite apelsinsaft i bananmoset i morse. Det funkade!! Tack för tipset...

Kanon att du, och alla andra, är så driftiga och hittar på nya grejer vi kan ägna oss åt hela tiden, det uppskattas:)

Nu kommer det lite varmare väder sägs det *längtar*. Var ute på barnvagnspromenix idag=hinderbana. Är helt slut, men va gött det var med lite sol!!!{#lang_emotions_sunny}

♥ FRANK 090926 ♥
  • Lenis

Litenlind: Var ligger Skatås? Är det långt från Askim? Kanske att denna promenad blir min första träff med er! {#lang_emotions_laughing}

Här hemma har precis alla blivit friska när sambon går och får magsjuka{#lang_emotions_yell} Typsikt, hoppas verkligen att  jag och lillen inte blir smittade.

• litenlind

Skatås ligger uppe vid Härlanda tjärn (Delsjöområdet) ovanför Örgryte typ.

kartor.eniro.se/query&mapstate=5%3B12.34998%3B58.27796%3Bs%3B12.25758%3B58.30712%3B12.44237%3B58.24879%3B962%3B573%3B0%3B1&mapcomp=%3B%3B%3BFristorp%3B345%3B%3B46193%3BV%C4STRA%20TUNHEM%3B%3B%3B%3B%3B12.411556464873858%3B58.279450220612446%3B0%3B0%3B%3BV%C4NERSBORG%3Bmaps_address.1917136.11%3B0&what=map_adr&searchInMap=1&geo_area=Fristorp%20345%2C%20461%2093%20V%E4stra%20Tunhem&stq=0&pis=0

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2