• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Che82

tjenixen!

toppen att ngnstyr upp ny tråd!

• minSaile

Morgon

Hur har det gått nu cool med Elliot..läste på face att proverna såg bra ut osv...stackares lilla kille som har fått åka fram och tillbaka och inte mått bra alls och stackars ni som har varit oroliga. Hoppas han äter och dricker utan att få ut det igen...

• Che82

Bebisar torkar ju ut jäkligt fort så det ÄR allvarligt att spy o diarea länge för en sån liten parvel. Blir också förbannad på nochalans jut när det gäller kids. Jag hade heller inte dratt utan att bli oredentligt tagen på allvar. Hellre ligga på för mkt än för lite.

När jag var liten, alltså bebis hade jag problem att hålla vikten (ja vet, visst är det sjukt att det nu är det omvända!) Var allergisk mot massa saker men mina föräldrar blev afärdade som hönsföräldrar. Jag var s jävla tunn, såg ut som ett biafrabarn. Hur som så sökte till slut mina föräldrar vård o utredning på et annat sjukhus som inte hörde till vårt upptagningsområde. Där frågade de om de tidigare sökt vårdvilket de nekade att de hade det då de inte ville dumförklaras igen. Då ville man minsann anmäla mina föräldrar för vanvård då det gått aldelsdess för långt utan att söka vård. Så, så kan det gå till i vården. Betryggande?

• Che82

Ja vet, miljaders stavfel. Jag kan stava men orkar inte rätta till det när jag har godingen i knät. Vilket är typ jämt numera. Är väl nån fas.

• litenlind

Den där fasen känner jag igen

Nu har Martin och Alva varit i Ljungby sen i fredags, de kommer (förhoppningsvis, om sj vill) hem ikväll. Det har tydligen gått jättebra där nere och Alva har struntat fullständigt i Martin och bara charmat skjortan av alla de andra (farmor, farfar, farbror med flickvän, samt alla på kalaset de var på i lördags) och har the time of her life. Härligt!!

Men gud vad skönt det ska bli att få hem henne och kunna pussa henne godnatt. Har saknat det sjukt mycket trots att det bara är ett par dagar de varit borta.

• coolchick

Hej allihop!

Tack för att ni frågar hur det har gått!! Idag verkar han piggare, och väldigt hungrig. Han har fått en hel del vätskeersättning och även 1 dl majsvälling. Än så länge har det stannat i magen, så jag hoppas och tror att det kanske vänder idag!

• minSaile
    coolchick skrev 2010-02-22 10:37:55 följande:
    Hej allihop!Tack för att ni frågar hur det har gått!! Idag verkar han piggare, och väldigt hungrig. Han har fått en hel del vätskeersättning och även 1 dl majsvälling. Än så länge har det stannat i magen, så jag hoppas och tror att det kanske vänder idag!
    förstår att han är hungrig....låter jättebra och hoppas att han får behålla det han ätit och druckit..
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2