• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-02-26 08:35:44 följande:
    Grattis på födelsedagen Lovisa! Hur gammal blir du nu? 25 va?
    oh tack kära du ...alldeles rätt...hur kunde du gissa min ålder så bra

Min kära granne ska sitta barnvakt några timmar ikväll så jag och sambon kan gå på bio...alldeles lagom födelsedagsfirande tu man hand, för första gången på läääänge, då man har en bebis . Tycker lite synd om henne då Maja brukar ha en skriktid varje kväll men men...
  • coolchick
    MinSaile: Du ser inte en dag äldre ut än 22 ju Gud vad mysigt med bio, hoppas ni får en störtmysig kväll!!

Åhh... Har hittat en resa till Egypten, i nov iofs men ändå Men låter det inte som ett riktigt bra pris med 15 000 kr för oss fyra, två veckor inkl halvpension (frukost & middag) JAG VILL!!!! {#lang_emotions_sunny}
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-02-26 09:18:46 följande:
    MinSaile: Du ser inte en dag äldre ut än 22 ju Gud vad mysigt med bio, hoppas ni får en störtmysig kväll!!Åhh... Har hittat en resa till Egypten, i nov iofs men ändå Men låter det inte som ett riktigt bra pris med 15 000 kr för oss fyra, två veckor inkl halvpension (frukost & middag) JAG VILL!!!!
    oh...det lät ju bra..men du, november är inte fy skam då det har mörknat och lite energi inför kommande vintern...
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-02-26 09:22:15 följande:
    oh...det lät ju bra..men du, november är inte fy skam då det har mörknat och lite energi inför kommande vintern...
    I know!!! November brukar vara sååå jäkla trist ju. Och så har vi lite tid på oss att spara ihop pengar.
    Det kommer ju gå en hel del pengar till en vecka på Gotland också. Säkert hälften av Egyptenkostnaden...
  • Che82

Ang ullared; Jag har funderat, eller  ja alltså jag har nog vetat egentligen att jag kan inte. Det funkar inte. Men ville så gärna o tänkte väl att mkt kan hända till maj. Men jag har bestämt mig nu, jag kommer inte sova över men jag kanske kan hänga med o shoppa o käka? Åka hem på kvällen men ändå få hänga med er sköna tjejer?

Jag tycker om att både äta kakan o ha den kvar.

Jag kan ju inte lita på att min man ens är hemma i maj o då är det verkligen helt otänkbart. Planeringen var ju förutsatt att han o ingen annan tog vid men han har ju ingen koll ens en vecka fram.

Coolchick- låter som ett bra pris två v. Absolut. Jag vill också åka iväg. Nu, helst i går.

• litenlind

Ok Che, känner du så så är det klart att du inte ska vara borta över natten.

Vi kanske ska sätta upp vilka som kan köra bakom namnen på planeringslistan så att vi har lite koll? Jag sätter upp mig och jag kan ta 2 pers till i min bil.

• Flisan 80
    Cool: Mmmm Egypten låter hur härligt som helst! Helt rätt att fundera på att sticka iväg när det börjar bli mörkt och trist här hemma! {#lang_emotions_laughing}

Che: Sov hemma om det inte känns 100% rätt att sticka iväg. Alla barn och alla föräldrar är ju olika så det är väl bara du som kan känna efter helt enkelt oavsett hur andra gör. Då mår nog alla bäst:)

Jojo: Gärna löpning!!! Kom igång bra i höstas efter förlossningen men sen kom snön.....löpband är inte min grej. Vill ut i spåret!!*längtar*

Minsaile: Grattis, grattis, grattis!!!!! (i efterskott tyvärr....)

Här hemma är det storstädning som gäller! Babybjörn på och dammsugaren i högsta hugg! Visst kan man ha roligare en fredag men det måste ju göras och jag har skjutit upp det länge nog!

Undrar om hela Göteborg kommer sköljas bort sedan när all denna sön bestämmer sig för att smälta iväg{#lang_emotions_undecided}
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • litenlind

Vi var ute en sväng nu och drunknade nästan... Se upp för fallande is och snö från taken, det är ju livsfarligt nu!!

Ska också sätta igång och dammsuga så fort Alva vaknat, får väl börja damma nu först... Trist trist, men vi får besök i helgen så det måste göras.

• litenlind

Alltså jag är så himla arg på mig själv just nu och illa mår jag också. Istället för att passa på och städa när Alva sover så satte jag mig och smällde i mig en hel påse godis! Varför??!! Så att jag får ännu tjockare mage och mår illa dessutom? Så himla onödigt gjort, det var ju inte ens gott.

Nu måste jag komma igång och träna, får passa på när hästen ska iväg till skåne i tre månader så att jag inte måste vara i stallet varje dag. Det är iofs träning det med men inte på samma sätt, skulle behöva köra lite Pilates.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2