• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-02-27 10:06:18 följande:
    Hade du bilder på några tårtor?? Jag smög omkring på din sida men hittade inga...
    wait a sec..
  • minSaile

cool....nu har jag kopierat bilder och dom ligger bland mina standardbilder..kommer ta bort dom senare då det inte är mina bilder

• coolchick

Tack snälla du, nu har jag kollat färdigt så nu kan du ta bort dem igen.

Vet du på rak arm hur mycket hon tar?
    Nu sa sambon iofs att han har en kompis som gör tårtor. Vi får väl börja kolla runt lite så smått.

• minSaile
    coolchick skrev 2010-02-27 10:36:43 följande:
    Tack snälla du, nu har jag kollat färdigt så nu kan du ta bort dem igen.Vet du på rak arm hur mycket hon tar?Nu sa sambon iofs att han har en kompis som gör tårtor. Vi får väl börja kolla runt lite så smått.
    jag ska fråga henne och återkommer om det så fort hon har svarat..kanske lättare om jag får veta vad du skulle vilja ha och hur många bitar...
  • minSaile

har du tur så tar hon kanske bara för ingredienserna...

• Doodie1

hello girls,

Är det godisgrisarna som härjar här inne Isåfall har ni en till! Igår var det sån panik på kvällen, så fick ställa mig & göra chokladbollar... MUMS! Såå gott! Egentligen är jag lakritstypen, men på nåt sätt har choklad gjort stormsteg in i mitt liv... He, låter som jag moffar jämt... he, ja har jag väl nåt inköpt så gör jag allt det... slurp! Men försöker verkligen att hålla i den goa träningsandra jag nu kommit in i, så gott att få träna ordentligt. Jag är en ganska sportig typ, vilket tyvärr inte syns på min kropp just nu, så ska bli så skönt när man kommer ner några kilon till.

Ullared över tagen säger ni, det låter väldans intressant tycker jag! Nåt för aktivitetstråden?

Hur ser det ut med intresset för beachvolley? Bare till att skriva upp er! Tänk sand mellan tårna .... ahh... så nära man kan komma sommaren i detta vinterrusk!

Coolchick, lite kul det där med din kompis Marie att hon är gift med en släktning till mig. Världen är liten.

Hoppas ni får en trevlig helg, nån som ska göra nåt speciellt?

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • litenlind

OBS OBS OBS!!!
    Jag ringde till campingen i Ullared nu för att kolla läget med stugor och de hade 1 (!!!!!) stuga kvar den 15-16 maj och den var en 6-bäddars. Jag bokade den, med riskt för att få en avbokningskostnad på 250 kr ifall ni tycker att vi ska strunta i det helt.

Jag personligen tycker det skulle vara himla mysigt, de har ju sån där badtunna och grejer där också som man kan bada i om man vill och så...

Kom med kommentarer!!

• Smulu
    litenlind skrev 2010-02-26 18:52:09 följande:
    Nu har jag iaf varit lite ordentlig: Först har jag burit en massa balar i stallet, mockat, sopat, burit hö, ryktat häst osv osv. Sen har jag lagat supergod köttfärslimpa med potatis, brunsås och lingon till. Det väger upp liiiite för allt godiset.
    Liiite?
    Det väger mer än väl upp för nån godispåse  
    Sköta häst och stall är ju rätt ansträngande!!  Har gått upp minstt 5 kg sedan jag inte kunde ha kvar medisen längre (Först veckkopendling och sedan Frida) 
    Vet du nån ridskola där man kan rida , (och helst få pyssla lite också), lite mer sporadiskt än precis en gång / vecka? (Medryttare känns inte schysst mot ägaren nu när jag har småbarn och så. Jag känner att jag inte kan ha det engagemanget som behövs)
    Recept på din goda köttfärslimpa vore inte helt fel det heller
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-27 15:16:07 följande:
    OBS OBS OBS!!! Jag ringde till campingen i Ullared nu för att kolla läget med stugor och de hade 1 (!!!!!) stuga kvar den 15-16 maj och den var en 6-bäddars. Jag bokade den, med riskt för att få en avbokningskostnad på 250 kr ifall ni tycker att vi ska strunta i det helt. Jag personligen tycker det skulle vara himla mysigt, de har ju sån där badtunna och grejer där också som man kan bada i om man vill och så...Kom med kommentarer!!
    Tycker det låter grymt! Jag är absolut på!!!
  • SofiaLind

LitenLind- JAg MÅSTE också börja träna när jag kommer hem. Är också lite sugen på pilates. Vi ska ju snart flytta in till stan så ingen idé att köpa gymkort än dock. Vi kanske kan powerwalka en dag i veckan eller ngt? Det kan man ju göra med barnvagn!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2