• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile

litenlind...inte konstigt att din prinsessa charmade alla..hon är ju så gullig . Ska dom stanna en dag till om tåget inte går? Hoppas dom slipper sitta i tåget i med flera timmars förseningar....

• Sesam32

Hej hej, nyinflyttad värmländska, 29 år, strålar gärna samman och lär känna lite nya människor, väntar första barnet i juli...

• Sesam32
    litenlind skrev 2010-02-22 11:33:13 följande:
    Hej och välkommen!!Är det första barnet du väntar? Här har vi barn i olika åldrar och nåt som är på väg också.
    Japp, det är första barnet och det är en liten kille :) Ska bli spännande!
  • litenlind

Ja det förstår jag!! Jag har en dotter på 1 ½ år som heter Alva.

Vi har rätt mycket träffar om du vill hänga på, det är bara att kolla in länken uppe i presentationen och skriva upp dig på något som passar eller komma med nya förslag

• Sesam32
    litenlind skrev 2010-02-22 11:37:42 följande:
    Ja det förstår jag!! Jag har en dotter på 1 ½ år som heter Alva. Vi har rätt mycket träffar om du vill hänga på, det är bara att kolla in länken uppe i presentationen och skriva upp dig på något som passar eller komma med nya förslag
    Låter jättekul, jag har inte hunnit lära känna så mycket nya tjejer här, så det ser jag fram emot! Ha en fin dag!
  • sunny1980

Hej jag hoppar oxå in här stalker som jag är {#lang_emotions_innocent} känner igen en del namn från tråden som gått ut ( som jag varit inne och läst i ibland {#lang_emotions_cool})
    Verkar vara ett glatt gäng med massa roliga aktiviteter så jag hoppas det är ok att haka på, passar på nu i en ny tråd känns mindre skrämmande (rent psykologiskt) än att komma efter inlägg 2058 typ .
    För er som inte träffat mig så heter jag Linda och är 29 år, bor i eriksberg på hisingen. Hemma med min dotter som snart är 9 månader, mitt första barn.

• SofiaLind

Nu har jag hittat hit. Missade att du startat en ny tråd LitenLind så jag gjorde detsamma. Har lagt in min tråd i fb också men jag skriver in i den tråden att vi tar denna istället....

• Che82

Sesam o sunny- välkomna!

Kul att fler hittar hit! Skriv upp er i träfftråden så vi får synas snart, eller lägg in ett förslag om ni har ngt så syns vi på det i stället.

NU har jag börjat organisera lite inför det stundande kalaset. Behövs kan jag lova. I dag ska vi handla hälften, i morgon ska jag börja förbereda maten. På onsd el fred får vi fixa fler möbler o på torsd jobbar jag o lörd handla resten av hälften o göra klart så mkt som möjligt. Också får min man göra ngt vettigt på torsd när jag jobbar istället. Har också fiskat bullar o sötslisk av svärmor så nu är vi på g!

Tjjjjjooohooo..

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2