• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:51:54 följande:
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
    för mig funkar d perfa, vilken dag som (som det ser ut nu...)
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:59:40 följande:
    Jag är speciellt förtjust i råa fiskögon Självklart kan jag introducera dig i denna läckerhet som är sushi!  Men jag äter själv bara laxnigiri och maki plus tons av wasabi och ingefära - och givetvis en flaska soja ungefär, he, he...Gäller att fylla på sitt saltförråd
    haha jaa d där känner jag igen tänkte föreslå för maken idag att vi ska köra hemmagjord sushi snart igen men det får vänta tills EFTER vår träff
  • Doodie1
    jojo72im skrev 2010-02-22 22:30:20 följande:
    Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?
    va bra! gärna tisdag här me!

Flisan, då får du hålla tummarna att jag vinner miljoner - o ni andra me!! Innebär detta att jag ska köpa en triss nu?

joanna, nåt att spåna på o då kan kidsen leka i sanden...
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • jojo72im

Hej tjejer! God morgon Nu har jag lagt in två sushi-luncher på Asienköket i nästa vecka. Jag får själv fundera vilken dag jag ska gå el om jag, sushigalning som jag är, ska gå på båda Skriv upp er så ses vi där!

• minSaile

litenlind...jag kommer inte idag till dig utan vi ska alla vara inne...hoppas ni får det trevligt och mysigt på fikan...

• Flisan 80

Emmpe och Liten: jag försöker hinn med 10:30-bussen från Hjalmar. Får se bara hur jag tar mig fram med vagnen...var och varannan gata är avstängd pga rasrisk här omkring:S Annars kommer jag med nästa som går 11

ses snart!

♥ FRANK 090926 ♥
  • minSaile

Grattis Lukas på 1 årsdagen..hoppas ni får mkt mys idag

• emmpe030

får se när jag kommer fram sticker strax...

• atena100

hejhej alla! Ja, vi tar också en innedag idag! Ni får ha det så mysigt hos Litenlind idag!!
    Jag känner mig SÅ tröött hela tiden nu...hmmm, är det vädret eller??

Jaa, sushiträff till veckan..blir för många för att knö på restaurangen så kan vi köpa o ta med det hem hit!?

Dags o passa på o duscha n -r skruttan sover.
    ha en bra dag!

GRATTIS till Lukas på din 1-årsdag! kramar från oss!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2