• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:47:06 följande:
    Sushi, sushi, sushi...Piluttadig
    Hmm....jag har aldrig lärt mig äta Sushi. Vill du ta på dig att introducera mig i denna djungel? Rå fisk....låter läbbigt.
  • jojo72im
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
  • jojo72im
    Doodie1 skrev 2010-02-22 20:04:06 följande:
    Här håller ni hus! sofia, ha en såååå skön semester (fast du har kanske redan åkt?). Helt rätt att ta sig till värmen nu. Sambon och jag brainstormar kring nästa års resor... Thailand står högt upp på listan. Sen skulle jag ju vilja bli miljonär, så vi kunde åka till Vietnam, Kambodja, Kina, Bali, Malaysia, Australien, Nya Zeeland, Sydafrika... shit...  många ställen man vill besöka. I dagsläget har vi iallafall bokat Zakynthos i maj, skönt det me!
    Kanske jag och min man leker stockers och följer efter er på er framtida jorden-runt-resa!
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:51:54 följande:
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
    Ska genast kolla kalendern...vet att det är nån dag som är inplanerad...
    Men vill hemskt gärna!! *snålvasttent rinner till redan*
    Tror jag måste ta mig ner nån dag denna veckan med juuuh! *abstinens*
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • jojo72im
    SofiaLind skrev 2010-02-22 21:50:10 följande:
    Hmm....jag har aldrig lärt mig äta Sushi. Vill du ta på dig att introducera mig i denna djungel? Rå fisk....låter läbbigt.
    Jag är speciellt förtjust i råa fiskögon Självklart kan jag introducera dig i denna läckerhet som är sushi! {#lang_emotions_laughing} Men jag äter själv bara laxnigiri och maki plus tons av wasabi och ingefära - och givetvis en flaska soja ungefär, he, he...Gäller att fylla på sitt saltförråd
  • minSaile
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:51:54 följande:
    oh...det var så länge sen vi käkade det sist...gärna nästa tisd om det funkar för er alla...
  • Flisan 80

I {#lang_emotions_heart} sushi!!!

Men...är det inte en hemmaträff hos cool på tis? Hmmm...Lovisa står inte du uppskriven på den också? Eller har jag blandat ihop dagarna? Det är ju så mycket att hålla reda på när man är mammaledig{#lang_emotions_smile}

Ja Doodie det låter som ett bra upplägg på resa. Men när du nu blir miljonär så kan du väl bara ta med dig hela FL-gruppen helt enkelt???

♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
  • jojo72im

Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?

• Flisan 80
    jojo72im skrev 2010-02-22 22:30:20 följande:
    Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?
    Ja det är helt rätt inställning...man kan ju aldrig få för mycket sushi{#lang_emotions_smile}
    ♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2