• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • jojo72im
    SofiaLind skrev 2010-02-22 18:05:28 följande:
    Välkomna alla nya och HEJ alla gamla!!Hälsningar från Spanien här!! Här är 20 grader och sol just nu. Vi har varit utomhus hela dagen, vilket känns som en evighet sedan man var. Underbart!!!
    Precis när vi pratar om hur vi längtar efter sol och värme så kommer du och gör oss gräna av avundsjuka Sofia! Vad härligt med Spanien! Ha det kanon på din semester nu!
  • jojo72im
    Lenis skrev 2010-02-22 18:20:09 följande:
    Haha, bra att ni har startat så många trådar! Coolchick: Vad skönt att den lille verkar må bättre, hoppas att det fortsätter åt rätt håll!Kul med många nya i tråden! Jag är ju på sätt och vis ny också eftersom jag inte har varit med på några träffar än, men nu är det bara 3 veckor kvar till att vi flyttar så snart får ni nog se mitt fejs på några träffar med! Ser fram emot det!SofiaLind: Åh gud så härligt med sol. Jag blir riktigt avis. Här är det typ  -16. Not so nice.
    Ska bli kul att få träffa dig när du flyttat hit Minimei!
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 18:29:45 följande:
    Heeej Browniieee! När tror du vi ska få till vår sushiträff då?? Den har liksom varit på g i ngr trådar nu...Kanske det är i denna som det ska bli av *hoppas*
    haha ja det måste vi fixa till nu för tusan Du kunde inte denna veckan va?
  • Smulu

Nämen hallå, det verkar som om vi slår ihop två göteborgsvännergäng Vad skoj!!

• litenlind

Sofia: Tyst med dig jag vill inte höra om sol och 20 grader varmt när det är typ -17 och snöööö här Fast jag unnar dig det ändå, storsint som jag är

Gud vad kul att det kommer fler folk hit, välkomna välkomna! Skriv upp er i planeringslistan vet jag om något passar er, eller kom med nya förslag.

Vi är några som ses här imorgon, kladdkaka och fruktsallad tänkte jag bjuda på om det duger?

• jojo72im
    browniieee skrev 2010-02-22 18:54:08 följande:
    haha ja det måste vi fixa till nu för tusan Du kunde inte denna veckan va?
    Nä denna veckan är nog lite tajt för min del men vad sägs om nästa vecka? Kan må, tis el tors som det ser ut nu...
  • jojo72im
    Smulu skrev 2010-02-22 18:58:52 följande:
    Nämen hallå, det verkar som om vi slår ihop två göteborgsvännergäng Vad skoj!!
    Hej Smulu! Kul att du hittat hit! Dig känner jag ju igen från den andra "vänner-tråden"
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 19:27:45 följande:
    Nä denna veckan är nog lite tajt för min del men vad sägs om nästa vecka? Kan må, tis el tors som det ser ut nu...
    jag är helt fri som det ser ut nu i alla fall Jag kan när som med andra ord hehe...
  • Flisan 80

Ahhhhhhaaaa! nu hittade jag hit! Fattade ingenting ett tag där!

Cool: skönt att höra att Elliot börjar stabilisera sig! Det gör så hemskt ont i hjärtat när de är sjuka de små!!

VÄLKOMNA alla nya!!!

Litenlind: Förstår att du saknar lilla sötisen något ernormt! Undrar hur det kommer kännas första gången man kan göra något sådant!? Kan sakna lilla Frank om Mårten tar ut honom på en promenix bara...
    Kladdkaka och fruktsallad säger du? Hmmm få se...Ok, om jag måste{#lang_emotions_wink}
    Har just tryckt i mig en halv plåt brownies som jag bakade igår så det är väl lika bra att fortsätta annars kan man ju få abstinensbesvär

♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
  • emmpe030

hur blir det imon? var d fika i Tuve? vart hoppar man av om man tar buss 17???

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2