• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

Hej allihop!

Välkomna hit alla nya!

Här sitter jag och har läst ikapp allt som skrivits medans jag varit borta!

Vi satt på Östar i typ 7 timmar i natt, och det resulterade i att vi fick åka hen igen, utan att de ville hjälpa Elliot. De tyckte inte han såg så dålig ut...

Och medans vi satt där i magsjukerummet så blev jag överfallen av baciller, så nu är jag magsjuk och har jättehög feber. Hade så ont i kroppen innan så jag ville bara grina (eller dö...)
    Nu känns det aningen bättre med Ipren i kroppen. Är hungrig som ett as, men det får ju inte vara kvar i magen ändå så det är ingen idé att äta.

Längtar tills vi alla är friska igen så vi kan leka med er!

Kram!

• atena100

många kramar till dig, cool o elliot

pssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-23 13:47:08 följande:
    Hej allihop!Välkomna hit alla nya!Här sitter jag och har läst ikapp allt som skrivits medans jag varit borta!Vi satt på Östar i typ 7 timmar i natt, och det resulterade i att vi fick åka hen igen, utan att de ville hjälpa Elliot. De tyckte inte han såg så dålig ut...Och medans vi satt där i magsjukerummet så blev jag överfallen av baciller, så nu är jag magsjuk och har jättehög feber. Hade så ont i kroppen innan så jag ville bara grina (eller dö...)Nu känns det aningen bättre med Ipren i kroppen. Är hungrig som ett as, men det får ju inte vara kvar i magen ändå så det är ingen idé att äta.Längtar tills vi alla är friska igen så vi kan leka med er!Kram!
    Usch era stackare! Först Elliot och nu du också Maria! Hemskt med denna magsjuka och ovanpå det feber också! Är Elliot bättre nu då?? Hoppar verkligen resten av familjen klarar sig! Stoooor kram!
  • jojo72im
    atena100 skrev 2010-02-23 14:00:51 följande:
    många kramar till dig, cool o elliotpssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!
    Åhhh, längtar tills min dotter är så stor så hon kan köpa med sig sushi hem till sin mamma - LYX Och från två sushi-ställen dessutom! Avis {#lang_emotions_laughing}
  • coolchick
    jojo72im skrev 2010-02-23 15:55:55 följande:
    Usch era stackare! Först Elliot och nu du också Maria! Hemskt med denna magsjuka och ovanpå det feber också! Är Elliot bättre nu då?? Hoppar verkligen resten av familjen klarar sig! Stoooor kram!
    Ja Elliot är mycket bättre idag tack! {#lang_emotions_smile} Han har fått i sig lite vitt bröd bla, och inte spytt nånting.
    Jag har precis druckit lite blåbärssoppa, men nu kör det runt i magen som sjutton...

Men vad jobbigt det är när man är så sjuk och har en pigg bebis att ta hand om... Och inte får jag pussa honom heller.
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-02-23 15:58:17 följande:
    Åhhh, längtar tills min dotter är så stor så hon kan köpa med sig sushi hem till sin mamma - LYX Och från två sushi-ställen dessutom! Avis
    Mmmm känns faktiskt ganska lyxigt!!! Det var såå gott...o mätt! Supersushi har väldigt stora bitar.
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick
    atena100 skrev 2010-02-23 16:04:27 följande:
    Mmmm känns faktiskt ganska lyxigt!!! Det var såå gott...o mätt! Supersushi har väldigt stora bitar.
    Vad olika smak man har, jag gillar inte alls när bitarna är för stora.

Fan blir ju hur sugen som helst nu ju!! Får nog hoppas att magen är ok i helgen, då får det bli sushi
  • jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-23 16:03:09 följande:
    Ja Elliot är mycket bättre idag tack! Han har fått i sig lite vitt bröd bla, och inte spytt nånting.Jag har precis druckit lite blåbärssoppa, men nu kör det runt i magen som sjutton...Men vad jobbigt det är när man är så sjuk och har en pigg bebis att ta hand om... Och inte får jag pussa honom heller.
    Men nu måste väl sambon vara hemma och ta hand om barnen?! - och dig också förstås Det är ju trots allt svårt att orka med en liten pigg bebis som du sa...Åh, jobbigt att inte få pussa på din älskling, det förstår jag ju! Man vill ju pussa på de små sötnosarna hela tiden...
  • browniieee
    atena100 skrev 2010-02-23 14:00:51 följande:
    många kramar till dig, cool o elliotpssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!
    mumsigt värre...
  • LillaLoppanT

Lukas tackar så mycket för alla gratulationer. Han fick flera presenter men bäst av allt var nog leksaksspisen! Cool: stackars er! Nu förtänar ni att bli friska.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2