• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-02-22 18:29:45 följande:
    Heeej Browniieee! När tror du vi ska få till vår sushiträff då?? Den har liksom varit på g i ngr trådar nu...Kanske det är i denna som det ska bli av *hoppas*
    Åååå mellandottern kom hem idag o sa att hon varit å ätit suschi...typ första gångnen...Åååå, jag blev SÅ sugen..så vill med följa med o äta!! *muums*
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Doodie1

Här håller ni hus!

sofia, ha en såååå skön semester (fast du har kanske redan åkt?). Helt rätt att ta sig till värmen nu.

Sambon och jag brainstormar kring nästa års resor... Thailand står högt upp på listan. Sen skulle jag ju vilja bli miljonär, så vi kunde åka till Vietnam, Kambodja, Kina, Bali, Malaysia, Australien, Nya Zeeland, Sydafrika... shit...  många ställen man vill besöka. I dagsläget har vi iallafall bokat Zakynthos i maj, skönt det me!

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • sunny1980

Jojo sluta omedelbart att läskas med sushi{#lang_emotions_cry}
    Det är faktiskt det jag saknar mest, inte godis eller ostbågar och sånt utan
    sushi med maaaaaassa wasabi och soya....

• litenlind

emmpe: Japp det är fika hos mig imorgon kl 11. Om du tar 17 bussen får du gå av vid torget och gå en bit, tar kanske 15min i snön. Annars kan du byta vid Hjalmar Branting till buss nr 35 eller 37 och hoppar av vid Tuve Prästgård. Mitt telnr och min adress står på Facebooksidan.

• emmpe030

r det nära om jag byter buss alltså... tänker inte pulsa i snön en kvart... låter inte lockande...

• emmpe030

det låter bättre . då gör jag så

• SofiaLind

Det är underbart att vara iväg. NAckdelen är ju dock att jag inte kan hänga med er på alla mysiga saker hemma..=(. Men...om två veckor är vi hemma och då blir det massa skoj!!! Hoppas ni är sugna då med!!

• livetlilla

sofia: Vad härligt det låter med sol! Såå tröött på snön här hemma:(

Hej alla nya!

• jojo72im
    sunny1980 skrev 2010-02-22 20:05:28 följande:
    Jojo sluta omedelbart att läskas med sushiDet är faktiskt det jag saknar mest, inte godis eller ostbågar och sånt utan sushi med maaaaaassa wasabi och soya....
    Sushi, sushi, sushi...Piluttadig
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2