• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • jelena2

Nu har jag skapat en grupp på FB som heter Dysmelitråden. Augustiblomman, mammact, ekorren och sarah är inbjudna för jag vet vilka ni är. Men ni andra, skriv ett pm till mig med era namn så lägger jag till er.
    Sedan kan vi väl hjälpas åt med hur det funkar och lägga till saker och gud vet allt.

• Nena84

Hejsan nu har vi varit i väg till USÖ i Örebro o träffat läkaren..
    Han var toppen, så skönt o få en läkare man trivs med..

Verkar inte behövas några op på lille Milo så den va som en sten föll från axlarna..
    Nu får vi invänta röntgen nån gång efter sept, o sen blir det att prova ut protes vid 6 månader..

För övrigt verkar Milo va hur frisk som helst.. Har varit på BVC i dag för 1 måns koll o han växer så de knakar väger redan 5,270 o 55 lång stora killen :)

Ja vill gärna va med i FB gruppen :)

Hoppas ni har de bra där ute i värmen kram på er

• Karin J

Hej!

Jag har följt er här ett litet tag.
    Den 13 maj föddes våran dotter Elsa, den visa sig att hon hade dysmeli, och ena handen saknar fingrar.
    Detta hade inte setts innan så det var förstås en chock, men hon är ju världens bästa ändå förstås.

Vi har inte hunnit med att komma på läkarbesök osv än, men har tid till det nu i Juni, och fick träffa läkargruppen innan vi åkte hem från bb.

Jag såg ni startat upp på facebook så skicka en förfrågan o gå med där med.
    Elsa har även två storebröder som är 2 och 4 år.

Hälsningar Karin

• Ulrika45

Hej på er! Ja, Elin kom till oss den 28 maj o jag har inte haft någon tid till skrivande. Vi fick stanna länge på sjukhuset av olika skäl, kan berätta mer sen för det var en dramatik, men är hemma sen i lördags. Tänker knappt på armen!! Hon är ju så underbar, perfekt, söt.... Men oron är redan där! Vill jättegärna vara med i fb-gruppen. Sköt om er så länge så hörs vi sen. /Ulrika

• jelena2

Grattis till Elin och välkomna hem!!!

• Ekorrfamiljen

Grattis till hela familjen Ulrika!! Har du hittat oss på fejjan än? Är lite nyfiken på bilder på underverket!! {#emotions_dlg.flower}

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ulrika45

Nu har jag ansökt om att vara med på Dysmelitråden - heter Ulrika o ett efternamn som börjar på Sp!

Svar på tråden Dysmelister 4