• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Anonym (hej)
    Anonym (fylliga skinkor) skrev 2010-12-12 17:06:45 följande:
    Ökad salivproduktion, främst när jag började visualisera det jag läste.
    ojdå...ska tänka mer på vad jag skriver i fortsättningen....

Men jag trodde inte sådan män fanns :) gött :)
  • Anonym (fylliga skinkor)
    Anonym (hej) skrev 2010-12-12 17:09:42 följande:
    Men jag trodde inte sådan män fanns :) gött :)
    Vi är ganska många, men vi är något nedtryckta av det skönhetsideal som projiceras bla i media.
  • Anonym (hej)

är ni många?

ja media ja det har förstört mycket av mitt liv + en del dumma kommentare

men älska du fylliga skinkor :) det hade jag nog också gjort

• Anonym (Undrande Man)
    Anonym (hej) skrev 2010-12-12 07:16:24 följande:
    Hej
    Har ganska breda höfter ärft efter min mamma, har alltid blivit retad för min breda rumpa, den är dock större nu eftersom jag har av olika skäl gått upp en del och ska kanske gå igenom en gbp op för att gå ner i vikt och få bättre hälsa+ läkarnar är med på detta, lång historia.

Men finns det män som gillar breda rumpor? När jag jobbade i verkstad fick jag alltid också höra, här luktar det röve med mera. Fett röv och så. Blev skit lessen, skulle kanske anmält dem de kallade mig en massa saker.
    Då hade jag kansek 48 storlek till 50. Jag har som sagt ganska stor benstumme och stora bröst, det är ju efter mamma. Hon hade det också när hon levde....
    Min syster har det också.

Jag hoppas ju att jag går ner lite av op för hälsan skulle men hoppas att jag får tillbaka min gammal röv. Men
    detta som TS skricker gör att jag har svårt med sexuella kontakter , lever helt i ensamheten. så tråkigt.

Så jag skulle bara skriva av mig.
    Jag har ställt in mig på att leva resten av livet ensam...det är så jobbigt för jag gillar verkigen mys med mera...

kramar från mig
    Blir både glad och ledsen av det du skriver. Vad menar du att du har svårt med sexuella kontakter relaterat till din rumpa? Hoppas du åtminstone nu förstår att du har idealfiguren för några av oss män ;o)
  • Anonym (hej)
    Anonym (Undrande Man) skrev 2010-12-12 19:24:30 följande:
    Blir både glad och ledsen av det du skriver. Vad menar du att du har svårt med sexuella kontakter relaterat till din rumpa? Hoppas du åtminstone nu förstår att du har idealfiguren för några av oss män ;o)
    Ja det har jag på grund av min rumpa, har hört så mycket negativa kommentarer...

ja du folk sårar jag är känslig och då blir det så...

visst den kommer ju gå ner via op men jag måste göra op av medicinska själ men den kommer aldrig bli liten...

som sagt när mamma levde och var ung innan hon blev gammal hade hon stora bröst som jag dd 95 och bred och stor rumpa.

Min syster är smalbyggt och har bred rumpa och stora bröst, tror hon har fått pappas gener när det gäller smalheten...

ja jag vill inte visa upp mig naken för en man aldrig livet, men har man då gått i en verkstad där karl skrek och hade sig och sen alla skolmobbning dok ej om min kropp utan om en massa annat

jag ställer in mitt liv i cellebat :(
  • Alighieri

Skitsexigt!!  Finns sedan volym djupledes också samt fina kurvor mellan den smala midjan och nedre delen av höften så är det underbart! Det skall alltså inte var det där lådformade utseendet. Magen får gärna puta ut en aning och vara mjuk . Men skall vara någorlunda fast.

Och finns det även som accessoirer två stora fasta tuttar är det rena paradiset.

En sån kvinna kan få mig vart som helst.

• Anonym (Undrande Man)

Fram för fler kvinnor som gillar sin egen rumpa med breda höfter!

• lille Birger

Är den här rumpan snygg?

• 100kgpappa
    lille Birger skrev 2011-12-23 11:24:04 följande:
    Är den här rumpan snygg?

Yep!

Och till anonym (hej), det finns massor med killar som gillar breda rumpor på tjejer, alla vill inte ha smala killrumpor på sina tjejer!
    Den siste idioten är inte född...
  • Priapus
    lille Birger skrev 2011-12-23 11:24:04 följande:
    Är den här rumpan snygg?

Nu vill jag knulla
Svar på tråden Bred rumpa