• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Kärleksknop
    Anonym (Maria) skrev 2010-03-25 16:18:12 följande:
    Jag har en bred bak.. Och jag har fått en del komplimanger genom åren men också blivit mobbad både av killar o tjejer som har kallat mig för  bla ladugårdsvägg och skickat medd som det står bred last i osv.. Har ganska dåligt självförtroende och de är kanske inte så konstigt.. Har strl 38/40 ner till och s/m upptill så jag känner mig inte som en giant heller direkt.. men världen anser inte att man ska ha to much booty
    Kan man få ner en bred bak i stl 38/40? Det är ju en medium-storlek! Någon har ljugit för dig.  
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • redneck girl
    Kärleksknop skrev 2010-03-25 16:28:40 följande:
    Kan man få ner en bred bak i stl 38/40? Det är ju en medium-storlek! Någon har ljugit för dig.  
    ja de måste blåljuga,faktiskt.min går då inte i;)
  • ÄngelBängel

Jag är inte bredbakad men lite ovanligt putig, jag tycker själv att det är snyggt men det är ju ett h-vete att hitta byxor som räcker över rumpan utan att vara aldelens för stora i midjan.

mät ditt värde utifrån vem du är, inte vad du gör.
  • Adrastina
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:14:15 följande:
     hehe jag och mina kompisar pratar rövar...fast manliga rövar då :)
  • redneck girl
    Adrastina skrev 2010-03-25 16:35:07 följande:
     hehe jag och mina kompisar pratar rövar...fast manliga rövar då :)
    röv som röv.klart vi pratar manliga rövar.jag är intresserad av sånna;)
  • Maxipaxi
    Adrastina skrev 2010-03-25 16:50:46 följande:
    Jag med....det är nog det jag tänder mest på på en man/kille...:)
    Du är ju förlovad. Då ska man inte diskutera andra mäns företräden med sina kompisar.
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:40:04 följande:
    röv som röv.klart vi pratar manliga rövar.jag är intresserad av sånna;)
    Ja manlig rövar diskueras det ju flititg...men det är en helt annan sak...

och nej 38-40 är ingen bred rumpa..om den inte sitter på en femåring...
  • Legewiel
    ÄngelBängel skrev 2010-03-25 16:30:47 följande:
    Jag är inte bredbakad men lite ovanligt putig, jag tycker själv att det är snyggt men det är ju ett h-vete att hitta byxor som räcker över rumpan utan att vara aldelens för stora i midjan.
    Amen till det! Fast jag är nöjd med min putiga bak ändå (och det är mannen också!).
  • Anonym (Maria)

Jag har en J-Lo rumpa kan man väl kalla det, har alltid haft smal midja och kommer därför lätt ner i 38/40 strl. 

Nu har jag hunnit bli 25 år och är såklart mer nöjd idag än när jag var 15..
    Men märker att folk fortfarande störs av min rumpa. Tex så är jag just nu mamma ledig och när jag var gravid och fortfarande jobbade sa en (kvinnlig) kollega att "om du har tur försvinner lite av den här efter amningen" och pekade på min rumpa...
    Så jag upplever att andra har större problem över den än vad jag har för jag har lärt mig att leva med den...
Svar på tråden Bred rumpa