• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Sven Justus

Rumpa+bröst i fyllig modell is the shit. 

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • teknikfreak
    Trust me skrev 2012-05-08 13:05:48 följande:
    Gick alltså bet på att länka ihop den här tråden med en annan via åldersaspekten
    Men du, nu fattar jag, inte orkat bry mig om den tråden så din kommentar flög högt över huvudet på mig. Som sagt, jag är inte snabb men jag är rätt långsam Flört 
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • lille Birger
    Kloverman skrev 2012-05-08 14:36:39 följande:
    Rumpa ska det vara, brösten har mindre betydelse.

Den där kvinnans rumpa sticker ju ut väldigt mycket.
  • Jessica587

jag har rumpa ! och jag är stolt över den min man klämer på den jämt så jag antar att jag känner mig sexig.

• Kloverman
    lille Birger skrev 2012-05-08 20:51:54 följande:
    Den där kvinnans rumpa sticker ju ut väldigt mycket.
    Jodu ;P Inte blir det sämre när dom svankar heller :)

• Anonym (Undrande Man)
    Trust me skrev 2012-05-08 13:05:48 följande:
    Gick alltså bet på att länka ihop den här tråden med en annan via åldersaspekten

Försök igen. En till som är långsam :)
    teknikfreak skrev 2012-05-07 16:53:15 följande:
    Ute på vansinnigt hal is nu men har hört att de som är yngre, 80- 90- talisterna som är uppvuxna med mtv är det vanligare att man gillar just rumpor. Vet inte om det stämmer, var mer en fundering än ett påstående.

Då kanske jag är undantaget som varande -68:a  Glad

• Anonym (Anksvank)

Mycket trevligt att läsa denna tråd för svank och alltför stor rumpa i förhållande till min kroppsbyggnad och längd det är vad jag har. Särskilt efter att ha ammat och upptäckt att ungen åt upp det lilla (A) jag hade upptill förut så känns det mycket bra för självkänslan att jag ännu duger... Snyft, mina bröst försvann...

I 13-17 års åldern skämdes jag för min ankbak. Jag tyckte den var för porrig och vulgär och försökte dölja den men stora tröjor/ tunikor... Började träna men rumpan krympte inte, snarare tvärtom. Musklerna gjorde så att skinkorna blev mera framträdande. Tränar fortfarande mycket (bmi 20).
    Nu är jag mer nöjd med rumpan och börjar förstå att den är något att vara tacksam för.

Tack ni som skriver positiva kommentarer! Det stärker självkänslan!!! Glad

• Anonym (Undrande Man)
    Anonym (Anksvank) skrev 2012-05-09 22:16:59 följande:
    Mycket trevligt att läsa denna tråd för svank och alltför stor rumpa i förhållande till min kroppsbyggnad och längd det är vad jag har. Särskilt efter att ha ammat och upptäckt att ungen åt upp det lilla (A) jag hade upptill förut så känns det mycket bra för självkänslan att jag ännu duger... Snyft, mina bröst försvann...

I 13-17 års åldern skämdes jag för min ankbak. Jag tyckte den var för porrig och vulgär och försökte dölja den men stora tröjor/ tunikor... Började träna men rumpan krympte inte, snarare tvärtom. Musklerna gjorde så att skinkorna blev mera framträdande. Tränar fortfarande mycket (bmi 20).
    Nu är jag mer nöjd med rumpan och börjar förstå att den är något att vara tacksam för.

Tack ni som skriver positiva kommentarer! Det stärker självkänslan!!! Glad

Uppskattar din man/sambo din rumpa fullt ut?
Svar på tråden Bred rumpa