• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • lille Birger
    Anonym (Guapa) skrev 2012-06-30 14:11:33 följande:
    Nej, inte vad jag minns. Hur så? Det finns säkert fler än jag med den erfarenheten. Glad Det är bara att gå till random salsaclub och prova. Skrattande
    Är helt säker på att jag har läst det förut. Kanske med en annan formulering, men innehållet var exakt detsamma. När var du i Sydamerika?
  • lille Birger

Vad tycker ni om den här tjejen:

?
  • Anonym (Guapa)
    lille Birger skrev 2012-06-30 14:56:54 följande:
    Är helt säker på att jag har läst det förut. Kanske med en annan formulering, men innehållet var exakt detsamma. När var du i Sydamerika?
    Jag kan ha skrivit om erfarenheterna därifrån i någon annan tråd eller om lations thing för culos. (Det är bara att goola så kommer du att hitta en sjuk massa latinlåtar om just rumpor.)

Kan inte komma ihåg allt trams jag skriver ha ha, kanske om mitt chlienska ex som sa "Din rompa är FANTASTICO!" Skrattande Det är en favorit iaf.

Det var flera år sedan jag var där men jag har ju träffat latinos här också och fått samma reaktion (alltså ute, jag har bara varit tillsammans med en).
  • Julietta

Jag är ganska rak i kroppen och skulle verkligen vilja ha lite bredare höfter och större rumpa. Men det är lite komplext för jag vill absolut inte ha stor mage. Har man stor rumpa och stor mage och ja stort allting är man bara fet tycker jag och det är inte fint någonstans. Men Gud vad jag avundas de kvinnor med stor rumpa och smal midja så himla snyggt!

• Julietta

Angående tjejen (bilden) ovan då tycker jag hon har för mycket celluliter, skulle hellre ha en mindre rumpa än en stor som är full av celluliter faktiskt.

• Anonym (Undrande Man)
    Julietta skrev 2012-06-30 16:07:20 följande:
    Jag är ganska rak i kroppen och skulle verkligen vilja ha lite bredare höfter och större rumpa. Men det är lite komplext för jag vill absolut inte ha stor mage. Har man stor rumpa och stor mage och ja stort allting är man bara fet tycker jag och det är inte fint någonstans. Men Gud vad jag avundas de kvinnor med stor rumpa och smal midja så himla snyggt!

Har du exempel på hur du menar?
  • lille Birger
    Julietta skrev 2012-06-30 16:07:20 följande:
    Träna rumpan?
  • Julietta

Ja men jag hatar knäböj, världens tråkigaste övning. Och även om jag gör det är det begränsat hur stor min rumpa kan bli pga min kroppstyp.

• lille Birger

Då får du bygga ut höfterna; ligg på sidan och lyft benet.        

Phil Heath har samma problem fast med sin överkropp, han har extremt mycket muskler, men är inte tillräckligt bred om ryggen för att allt ska "få plats" utan att det ser konstigt ut.

• Julietta

Fast gör det verkligen höfterna bredare? Det är väl höftbenen som avgör hur bredhöftad man är som jag förstått det.

• skitsnyggkille
    Julietta skrev 2012-07-23 10:43:08 följande:
    Fast gör det verkligen höfterna bredare? Det är väl höftbenen som avgör hur bredhöftad man är som jag förstått det.
    Skaffa barn eller mosa i dig bullar så löser det sig.

till topic, ni tjejer är fasen sjukt självfixerade. Alla tjejpolare gnäller och vrider sig så fort de lagt på sig ett par kilon, senast i förrgår börja en gnälla inför mig att hon gått upp 7-8 kilon under sommaren och att hennes bh storlek ökat osv och klämde mer eller mindre fram brösten för att visa att dem inte längre fick plats i bh'n. :/ ja okej vad säger man? Du ser bra ut som du gör såklart men det räckte inte utan det handlar bara om bekräftelsen samt att jag/någon kille ska säga det högt inför hennes tjejkompisar som säkerligen är källan till osäkerheten. Nej förfasen tjejer ta och "gardera" er istället och börja gymma så slipper ni eran oro och kan må bra hela tiden.
  • Anonym (Undrande Man)
    lille Birger skrev 2012-07-23 10:32:34 följande:
    Då får du bygga ut höfterna; ligg på sidan och lyft benet.        

Phil Heath har samma problem fast med sin överkropp, han har extremt mycket muskler, men är inte tillräckligt bred om ryggen för att allt ska "få plats" utan att det ser konstigt ut.

Du är en klippa i dessa viktiga frågor Birger Glad
Svar på tråden Bred rumpa