• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Anonym (Bred)
    redneck girl skrev 2010-03-28 13:16:33 följande:
    har jäkligt svårt att föreställa mig det.men får väl tro dig.en bred röv platsar liksom inte i en 38-40 stl.
    Tro mig! om man är liten och smal för övrig så ÄR 38-40 över röven jäkligt brett!!
    Det är jeans med MYCKET stretch som gäller. För annars flappar det i midjan eller så får man de helt enkelt inte över den berömda bakdelen
  • Anonym (sadeln)

Lite off detta men en gång i tiden gjorde jag ett "rumptest" i Amelia, man skulle liksom sätta sig på tidningen...och jag fick som resultat "Ja du, det här var en rejäl DAMSADEL" hahaha

• lille Birger
    Anonym (sadeln) skrev 2010-12-11 21:34:52 följande:
    Lite off detta men en gång i tiden gjorde jag ett "rumptest" i Amelia, man skulle liksom sätta sig på tidningen...och jag fick som resultat "Ja du, det här var en rejäl DAMSADEL" hahaha
    Wow!
  • Anonym (hej)

Hej
    Har ganska breda höfter ärft efter min mamma, har alltid blivit retad för min breda rumpa, den är dock större nu eftersom jag har av olika skäl gått upp en del och ska kanske gå igenom en gbp op för att gå ner i vikt och få bättre hälsa+ läkarnar är med på detta, lång historia.

Men finns det män som gillar breda rumpor? När jag jobbade i verkstad fick jag alltid också höra, här luktar det röve med mera. Fett röv och så. Blev skit lessen, skulle kanske anmält dem de kallade mig en massa saker.
    Då hade jag kansek 48 storlek till 50. Jag har som sagt ganska stor benstumme och stora bröst, det är ju efter mamma. Hon hade det också när hon levde....
    Min syster har det också.

Jag hoppas ju att jag går ner lite av op för hälsan skulle men hoppas att jag får tillbaka min gammal röv. Men
    detta som TS skricker gör att jag har svårt med sexuella kontakter , lever helt i ensamheten. så tråkigt.

Så jag skulle bara skriva av mig.
    Jag har ställt in mig på att leva resten av livet ensam...det är så jobbigt för jag gillar verkigen mys med mera...

kramar från mig

• Anonym (fylliga skinkor)
    Anonym (hej) skrev 2010-12-12 07:16:24 följande:
    Hej
    Har ganska breda höfter ärft efter min mamma, har alltid blivit retad för min breda rumpa, den är dock större nu eftersom jag har av olika skäl gått upp en del och ska kanske gå igenom en gbp op för att gå ner i vikt och få bättre hälsa+ läkarnar är med på detta, lång historia.

Men finns det män som gillar breda rumpor? När jag jobbade i verkstad fick jag alltid också höra, här luktar det röve med mera. Fett röv och så. Blev skit lessen, skulle kanske anmält dem de kallade mig en massa saker.
    Då hade jag kansek 48 storlek till 50. Jag har som sagt ganska stor benstumme och stora bröst, det är ju efter mamma. Hon hade det också när hon levde....
    Min syster har det också.

Jag hoppas ju att jag går ner lite av op för hälsan skulle men hoppas att jag får tillbaka min gammal röv. Men
    detta som TS skricker gör att jag har svårt med sexuella kontakter , lever helt i ensamheten. så tråkigt.

Så jag skulle bara skriva av mig.
    Jag har ställt in mig på att leva resten av livet ensam...det är så jobbigt för jag gillar verkigen mys med mera...

kramar från mig
    Mig vattnades det i munnen på när jag läste inlägget.
  • Anonym (hej)
    Anonym (fylliga skinkor) skrev 2010-12-12 12:26:51 följande:
    Mig vattnades det i munnen på när jag läste inlägget.
    ????på vilket sätt???
  • TheReLe

Jag har breda höfter och hade smal midja ( innan 2 barn ) men tänker inte på det så mkt, ibland stör det mig att vissa kläder jag verkligen vill ha sitter lite illa.. Och numera är ju inte brösten några bomber direkt heller som kan väga upp .. Men jag är väl oftast nöjd och känner mig snygg ändå.. ..

• Egina2
    Anonym (Bred) skrev 2010-12-11 21:30:19 följande:
    Tro mig! om man är liten och smal för övrig så ÄR 38-40 över röven jäkligt brett!!
    Det är jeans med MYCKET stretch som gäller. För annars flappar det i midjan eller så får man de helt enkelt inte över den berömda bakdelen
    precis! samma problem här med jeans, kan bara ha stretch.. gillar iofs d. men måste alltid ha bälte för när man böjer sig så åker alla byxor ner skitmkt pga rumpan, sååå irriterande. skulle vilja kunna ha samma stl nertill som upptill.. vissa underkläder säljs ju inte styckvis heller så de är bara o glömma.
  • storkvinnan9901

håller med när det gäller byxor, när längden passar så passar inte baken

sen när man böjer sig fram syns rumpan ibland även om man använder bälte

kan inte modeskaparna skaffa lite mer kunskap om kroppar???

• Anonym (fylliga skinkor)
    Anonym (hej) skrev 2010-12-12 12:31:16 följande:
    ????på vilket sätt???
    Ökad salivproduktion, främst när jag började visualisera det jag läste.
Svar på tråden Bred rumpa