• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Anonym (Undrande Man)
    giftman skrev 2010-03-11 08:37:51 följande:
    Här kommer en till, dock inte från en kvinna.Älskar "latina ass", är glad över att min käraste har både tits and ass. Hon är dock inte smal utan av den lite fylligare sorten. Som många andra kvinnor har hon så klart åsikter om sin kropp men just de två delarna är hon nöjd med (även om det klagas lite på att hitta BH som passar ibland).När vi var yngre och jag kommentera hennes underbara bak fick jag ett litet kaxigt och syrligt, "Jo dom brukar tycka om den". Klart som f-n att andra män tittar och tycker om den. Det tänder mig otroligt mycket.
    Trevligt o höra med en man som unnar andra nöjet o titta {#lang_emotions_smile}
  • Tomtom

Pratar kvinnor om sådant här på tjejträffar?

• redneck girl
    Tomtom skrev 2010-03-25 15:33:44 följande:
    Pratar kvinnor om sådant här på tjejträffar?
    breda bakar?
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:04:13 följande:
    breda bakar?
    hahaha..

Heeeeela tiden..bara breda bakar...
  • redneck girl
    Maryestelle01 skrev 2010-03-25 16:12:11 följande:
    hahaha..Heeeeela tiden..bara breda bakar...
    inte pratar vi om rövar....eller gör vi det;) ?
  • Anonym (Maria)

Jag har en bred bak.. Och jag har fått en del komplimanger genom åren men också blivit mobbad både av killar o tjejer som har kallat mig för  bla ladugårdsvägg och skickat medd som det står bred last i osv..

Har ganska dåligt självförtroende och de är kanske inte så konstigt..
    Har strl 38/40 ner till och s/m upptill så jag känner mig inte som en giant heller direkt..
    men världen anser inte att man ska ha to much booty
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:14:15 följande:
    I min umgängeskrets är de en sak vi försöker undvika när vi vill ha roligt..man vill ju inte skapa dålig stämning...{#lang_emotions_smile}
  • redneck girl
    Anonym (Maria) skrev 2010-03-25 16:18:12 följande:
    Jag har en bred bak.. Och jag har fått en del komplimanger genom åren men också blivit mobbad både av killar o tjejer som har kallat mig för  bla ladugårdsvägg och skickat medd som det står bred last i osv.. Har ganska dåligt självförtroende och de är kanske inte så konstigt.. Har strl 38/40 ner till och s/m upptill så jag känner mig inte som en giant heller direkt.. men världen anser inte att man ska ha to much booty
    38/40 det har min 18 åring på kläder.hon är smal.alltså..be de där idioterna dra bara.sen ska du känna hur skönt det var!!! du är du...och passar det inte,så kan de dra.var stolt över din bakdel,för du kan komma att ha väldigt roligt med den=)
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:21:30 följande:
    38/40 det har min 18 åring på kläder.hon är smal.alltså..be de där idioterna dra bara.sen ska du känna hur skönt det var!!! du är du...och passar det inte,så kan de dra.var stolt över din bakdel,för du kan komma att ha väldigt roligt med den=)
    helt klart...

Det är snygg med breda rumpor..som sagt hade önskat mig en både bredare och putigare om det hade gått.
    Var stolta över era rumpor tjejer..
  • redneck girl

måste vara värre att ha en lite rumpa,så den kan förväxlas med en manlig dito;)

Svar på tråden Bred rumpa