• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-03-28 13:04:40 följande:
    jag bred men platt röv i propotion till min övriga kropp. är 170 cm, väger 60 kg, har strlk 36 upptil och 38-40 över höfterna. smala ben och smala armar. platt mage. vilket har till följd att jag ser ut som en kurvig tjej framifrån och som en platt och tanig från sidan. jag har iod aldrig hört varken komplimanger eller negativa kommentarer om min rumpa. förutom mamma som säger att jag " bred över baken". min kille säger att det är fint men inte så han är "galen i den".
    Anonym (Bootylicius) skrev 2010-03-28 12:57:02 följande:
    Jag har bred rumpa, och hur jag än gör så verkar den vara det sista som lämnar jordens yta. dvs den finns där oavsett vad jag väger och hur jag tränar. Är rätt "nätt" i övrigt, så jag kanske inte alltid tycker att jag är så propertionerlig. Har st 36 upptill och 38 nedtill. Har ofta komplex, men när jag ligger på min trivselvikt så är jag nöjd med den ändå. Killar verkar gilla den och än är det ingen som har klagat. Men jo, när jag får komplimanger för den så känner jag mig sexig såklart.

38-40....är väl inte brett för fem öre?

• Anonym (Bootylicius)

Om man är kort kan det vara det. Jag är bara 160 cm väger "lite" i övrigt. Så när alla kilon i princip sätter sig på rumpan, jo då är 38-40 mkt. Skulle kunna lägga upp bildbevis, men vill vara lite anonym hehe

• redneck girl

har jäkligt svårt att föreställa mig det.men får väl tro dig.en bred röv platsar liksom inte i en 38-40 stl.

• Anonym (fylliga skinkor)
    redneck girl skrev 2010-03-01 12:31:57 följande:
    och jag skulle gladeligen räta ut högern om han sagt så till mig;)
    Om jag var en kvinna med stor rumpa skulle jag nog sätta mig på hans ansikte.
  • StinaFia

jag ser ut så, och jag är hel-nöjd!

visste inte att det skulle anses vackert att ha stjärt som en 10-årig pojke ;))
    jag får ofta komplimanger av både män och kvinnor... men det kanske hänger en del på hur man tolkar folks uttalanden ocksåObestämd
    jag tänker iaf inte börja skämmas för minCool

• StinaFia
    Maxipaxi skrev 2010-03-26 13:07:46 följande:
    Själv är jag inte speciellt förtjust i bred bak men alla är vi olika. Jag är snarare tuttkarl!
    utesluter det ena det andraOskyldig
  • Roosiee

Jag har en bred rumpa, tycker jag själv, men är proportionerlig o kurvig, inte tjock eller mullig utan vältränad men med rumpa helt enkelt.
    Jag har väl ärligt talat inte alltid gillat min rumpa o har inte riktigt förstått att andra kan göra det. Men så är det väl alltid med det man inte är 100% nöjd med
    Jag får dock alltid komplimanger för min rumpa o män klämmer alltid på den o säger att de är tokiga i den. Så nåt bra måste det ju vara med en stor rumpa... Antar jag.

• storkvinnan9901

Har anna anka någon rumpa? det har jag undrat med nu när ni nämner det?

attans där har jag missat något?

ja ja

Svar på tråden Bred rumpa