• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • ÄngelBängel
    Anonym (Undrande Man) skrev 2010-03-26 08:27:45 följande:
    Trivs du med rumpan då? o märker du att killar kollar extra?
    Jag gillar den och maken med. Konstigt nog får jag mer kommentarer från andra kvinnor

Anna Anka pratar om sin snygga rumpa, jag måste ha något synfel, jag ser bara en liten buckla mellan ryggen och benen. Jag skulle välja min alla dagar i veckan.
    mät ditt värde utifrån vem du är, inte vad du gör.
  • redneck girl

har anna anka en rumpa? har inte ens lagt märke till den;)

ÄngelBängel skrev 2010-03-26 11:44:44 följande:
    Jag gillar den och maken med. Konstigt nog får jag mer kommentarer från andra kvinnor Anna Anka pratar om sin snygga rumpa, jag måste ha något synfel, jag ser bara en liten buckla mellan ryggen och benen. Jag skulle välja min alla dagar i veckan.
  • Balder69
    redneck girl skrev 2010-03-26 11:46:19 följande:
    vem är anna anka?
  • Maxipaxi

Själv är jag inte speciellt förtjust i bred bak men alla är vi olika. Jag är snarare tuttkarl!

• ÄngelBängel
    redneck girl skrev 2010-03-26 11:46:19 följande:
    Exakt. Hon pekar alltid på den när hon pratar om den, det är för att man ska se den Men hon pratar OFTA om den så den är nog viktig.
    mät ditt värde utifrån vem du är, inte vad du gör.
  • redneck girl
    ÄngelBängel skrev 2010-03-26 13:44:43 följande:
    Exakt. Hon pekar alltid på den när hon pratar om den, det är för att man ska se den Men hon pratar OFTA om den så den är nog viktig.
    ja den kärringen bör väl också skita som oss vanliga ibland;)
  • Anonym (X)

Jag tycker det är snyggast om kroppen har goda proportioner. X-formad alltså. I det närmaste lika stor omkrets runt axlar och bak och markerad midja. Åttor är också fina. Bara kroppen är välbalanserad. Tycker det ser lite märkligt ut med A- eller Y-figurer. ...som man satt ihop två olika människor. 

• Anonym (Undrande Man)

*puff*

• Anonym (Bootylicius)

Jag har bred rumpa, och hur jag än gör så verkar den vara det sista som lämnar jordens yta. dvs den finns där oavsett vad jag väger och hur jag tränar. Är rätt "nätt" i övrigt, så jag kanske inte alltid tycker att jag är så propertionerlig. Har st 36 upptill och 38 nedtill. Har ofta komplex, men när jag ligger på min trivselvikt så är jag nöjd med den ändå. Killar verkar gilla den och än är det ingen som har klagat. Men jo, när jag får komplimanger för den så känner jag mig sexig såklart.

• Anonym

jag bred men platt röv i propotion till min övriga kropp. är 170 cm, väger 60 kg, har strlk 36 upptil och 38-40 över höfterna. smala ben och smala armar. platt mage. vilket har till följd att jag ser ut som en kurvig tjej framifrån och som en platt och tanig från sidan. jag har iod aldrig hört varken komplimanger eller negativa kommentarer om min rumpa. förutom mamma som säger att jag " bred över baken". min kille säger att det är fint men inte så han är "galen i den".

Svar på tråden Bred rumpa