• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • George Malko

ja det är jätte snyg..
    jag gillar tjejer med breda rumpor och om jag ska vara ärligt jag kan säga att jag hela mitt liv drömde om en tjej med stor bred rumpa.. 

• teknikfreak

Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 

• Ovidius

Gör-sexigt om den är någorlunda fast och höfterna är vackert svarvade med smal midja

• lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-18 11:15:47 följande:
    Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
  • teknikfreak
    lille Birger skrev 2012-04-25 16:10:22 följande:
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
    :)
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Trust me

Med bred rumpa ligger hon stadigt på rygg

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Champis

Jag skulle gärna ha lite mindre markant a former. Visst är det fint med former men jag har Meduim på byxor. Min rumpa gör dock att det  är svårt att hitta byxor som är både lagom liten i midja och sedan passar över höfterna. Kjol är det bäste plagget på mig. Har för smal midja och enligt vad klädtillverkare tycker att jag borde ha. Det är nog bara kille som jag kan minnas som verkligen tyckte om min form. Tycker det verkar som att män i huvudsak är intresserade av bröststorleken.

• lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-25 17:36:54 följande:
    :)
    Det var inte en komplimang, tvärtom. Flört
    Trust me skrev 2012-04-25 17:51:34 följande:
    Med bred rumpa ligger hon stadigt på rygg
    På mage då, hur blir det då? Obestämd
  • teknikfreak
    lille Birger skrev 2012-04-25 20:14:50 följande:
    Det var inte en komplimang, tvärtom. Flört
    Kanske enda gången jag kunnat ta en diss som en komplimang så jag är glad ändå Skrattande 

Det roliga (?) är att jag alltid fått  kommentarer om att jag har stor häck (i syfte att hjälpa mig klä och träna bort den då) och sen när man hör någon som faktiskt gillar stora rumpor, ja då är den liten Drömmer 

Bjuder på
    ">den här 
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
Svar på tråden Bred rumpa