• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Anonym (Undrande Man)
    lille Birger skrev 2012-04-25 16:10:22 följande:
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
    Har du lite fler exempel på breda höfter?
  • Anonym

Jag har en liten fast rumpa och är superglad över den, har fått många komplimanger under åren...jag är livrädd att den ska bli stor och bred..huuuuuugaaaaa, nej tack.
    Tycker nog de är snyggast om överkroppen passar till underkroppen...alltså inte smal upptill och jätte röv...eller tvärtom....men smaken är som baken, som tur var 

• lille Birger
    Anonym (Undrande Man) skrev 2012-04-25 20:43:56 följande:
    Har du lite fler exempel på breda höfter?
    Ja;

Det är tydligen bra att han med en bred rumpa i bilden om man vill sälja saker.
  • alice85

...

lille Birger skrev 2012-04-25 21:23:40 följande:
    Ja; Det är tydligen bra att han med en bred rumpa i bilden om man vill sälja saker.

... och en majjaodling, då kan det inte gå fel, man blir garanterat av med grejerna.
  • lille Birger
    alice85 skrev 2012-04-25 21:43:02 följande:
    ...
    ... och en majjaodling, då kan det inte gå fel, man blir garanterat av med grejerna.
    Den detaljen noterade du enbart för att du inte var upptagen med att dregla över tjejen. Tungan ute
  • timoteija

är ganska bred över höfterna/rumpan, ej smal utan normal för övrigt, och när jag var yngre kände jag mig  ofta obekväm om killar gick bakom mig eller på gympan när man rör sig mycket osv. Men nu när jag har sex bakifrån t ex så känner jag mig tvärtom fri och nöjd, säkert också för att jag då har fått komplimanger för min bakdel. Konstigt att man kan känna sig mindre generad utan kläder än med.

• skitsnyggkille

Det skall vara en stor röv, men inte fläskig/fet/tjock tjej enl mig iaf. Så pass att man kan lägga snorren mellan skinkorna bakifrån och klämma ihop skinkorna så det blir en "korv i bröd" :)

• lille Birger
    skitsnyggkille skrev 2012-04-26 02:41:59 följande:
    Så pass att man kan lägga snorren mellan skinkorna bakifrån och klämma ihop skinkorna så det blir en "korv i bröd" :)

Fast det kan man väl med de mulligare kvinnorna?
  • Anonym (Undrande Man)
    teknikfreak skrev 2012-04-18 11:15:47 följande:
    Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 
    Vilken generation menar du skulle föredra breda rumpor?
Svar på tråden Bred rumpa