• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • redneck girl

det är alltid andra som har mer problem än en själv.men man får fräsa i från.jag skulle aldrig ta skit från någon.

• Adrastina
    Maxipaxi skrev 2010-03-25 18:40:53 följande:
    Du är ju förlovad. Då ska man inte diskutera andra mäns företräden med sina kompisar.
    Vem har sagt jag diskuterar andras??
  • redneck girl
    Maxipaxi skrev 2010-03-25 18:40:53 följande:
    Du är ju förlovad. Då ska man inte diskutera andra mäns företräden med sina kompisar.
    men herregud.med kompisar kan man gå igenom en massa rumpor....fast man är gift,fast man är förlovad....
  • Adrastina

Själv har jag bred rumpa, men är inte smal för övrigt, så tycker varken om kroppen eller rumpan, men skulle som andra skrivit tidigare, inta ha nått emot att ha en J Lo-rumpa...eller en Beyoncé-rumpa. Tycker det är fint!

• Adrastina
    redneck girl skrev 2010-03-25 21:21:37 följande:
    men herregud.med kompisar kan man gå igenom en massa rumpor....fast man är gift,fast man är förlovad....
    Ja...klart man får, se men inte röra heter det ju! Tycker ju inte automatiskt alla andra män är fula bara för jag fick en ring på fingret :P
  • redneck girl
    Adrastina skrev 2010-03-25 21:23:02 följande:
    Ja...klart man får, se men inte röra heter det ju! Tycker ju inte automatiskt alla andra män är fula bara för jag fick en ring på fingret :P
    så är det.
  • Anonym (noterat)

Vi har en tjej med helt amazing rumpa på jobbet.

Jag är inte bi för fem öre men det är så t.o.m. jag reagerar. Hon är ganska normalbyggd med kurvig midja och sen kommer en riktigt bred och klotrund rumpa, inget häng och ingen päronform utan bara fullmatat rund.

Man får bara lust att se hur hon ser ut utan kläder för att formen är så läckert konstnärlig. Värd en skulptur eller nåt.

• Kärleksknop
    Anonym (Maria) skrev 2010-03-25 21:11:10 följande:
    Jag har en J-Lo rumpa kan man väl kalla det, har alltid haft smal midja och kommer därför lätt ner i 38/40 strl.  Nu har jag hunnit bli 25 år och är såklart mer nöjd idag än när jag var 15.. Men märker att folk fortfarande störs av min rumpa. Tex så är jag just nu mamma ledig och när jag var gravid och fortfarande jobbade sa en (kvinnlig) kollega att "om du har tur försvinner lite av den här efter amningen" och pekade på min rumpa... Så jag upplever att andra har större problem över den än vad jag har för jag har lärt mig att leva med den...
    Jag tror den är jävligt läcker. Kvinnor brukar inte ha problem med andra kvinnors företräden om de inte ser dem som hot.

Så jag tycker du ska skaffa mer tajta brallor
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Medveten

jag har alltid haft en stor röv, av någon anledning vill folk alltid slå på den (?)...fråga mig inte varför, men alla mina vänner och bekanta har slagit mig på röven, helt spontant dessutom.

nåja, är väl inte nöjd med hur den ser ut, är inte heller onöjd...jag och min röv har ett neutralt förhållande haha =P

någons röv jag hade velat ha e Rihannas!

http://thatgrapejuice.net/wp-content/uploads/2009/11/rihanna-fenty.jpg

• Anonym (Undrande Man)
    ÄngelBängel skrev 2010-03-25 16:30:47 följande:
    Jag är inte bredbakad men lite ovanligt putig, jag tycker själv att det är snyggt men det är ju ett h-vete att hitta byxor som räcker över rumpan utan att vara aldelens för stora i midjan.
    Trivs du med rumpan då? o märker du att killar kollar extra?
Svar på tråden Bred rumpa