• Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • redneck girl
    Maryestelle01 skrev 2010-03-01 11:30:54 följande:
    Fan va alla tjejer här på FL är nöjda med sina kroppar...känner inte igen mig i detta från världen där ute..Ja säger väl tvärtemot då..har ingen bred rumpa, smala ben som gör att låren inte rör vid varandra. Det får rumpan att se ganska liten och slät  och lite platt ut. Mina axlar är bredare än min rumpa..Men det flesta killar verkar tycka om att kämma på den.....och min sambo gillar att bita i den..jäklar vilka blåmärken jag har haft...hahaMen visst hade jag önskat mig en Jennifer Lopez rumpa..
    ingen ide att gå med gamnacke för att man inte liknar lopez.fan vad trist om alla liknade henne;)
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-01 11:57:00 följande:
    ingen ide att gå med gamnacke för att man inte liknar lopez.fan vad trist om alla liknade henne;)
    Jo kanske det..men om bara jag fick hennes rumpa så hade det väl inte gjort så mycket..{#lang_emotions_wink}
  • Maryestelle01
    Anonym skrev 2010-02-28 02:01:45 följande:
    Jag är ganska smal men har breda höfter och getingmidja och jag tycker att skillnaden blir så markant och ful om jag har på mig en tajt tröja och jeans t ex. Jag går alltid med vidare tröjor/tunikor för att inte överkroppen ska se så smal ut i jämförelse. Jag skäms över hur min kropp ser ut. Min man sa något om att jag har en stor rumpa och för smal midja i proportion till det och sen dess har jag ångest över min kropp. (Jag är 1.69 cm, 57 kg med 38 i byxor och small i tröjor)
    oj detta inlägg missade jag...nu börjar det likna välden där ute...
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-02-28 02:01:45 följande:
    Jag är ganska smal men har breda höfter och getingmidja och jag tycker att skillnaden blir så markant och ful om jag har på mig en tajt tröja och jeans t ex. Jag går alltid med vidare tröjor/tunikor för att inte överkroppen ska se så smal ut i jämförelse. Jag skäms över hur min kropp ser ut. Min man sa något om att jag har en stor rumpa och för smal midja i proportion till det och sen dess har jag ångest över min kropp. (Jag är 1.69 cm, 57 kg med 38 i byxor och small i tröjor)
    den mannen skulle haft en smäll.........en redig en.
  • multivitaminjuice
    Maryestelle01 skrev 2010-03-01 11:30:54 följande:
    Fan va alla tjejer här på FL är nöjda med sina kroppar...känner inte igen mig i detta från världen där ute.. Ja säger väl tvärtemot då..har ingen bred rumpa, smala ben som gör att låren inte rör vid varandra. Det får rumpan att se ganska liten och slät  och lite platt ut. Mina axlar är bredare än min rumpa.. Men det flesta killar verkar tycka om att kämma på den.....och min sambo gillar att bita i den..jäklar vilka blåmärken jag har haft...haha Men visst hade jag önskat mig en Jennifer Lopez rumpa..
    Du skulle bara veta hur mycket jag önskat lår som inte nuddar varandra, långa smala ben som sticker ut under en kort kol och ser ut att bara fortsätta under den i all oändlighet i stället för mina kycklingklubbor.
  • redneck girl
    multivitaminjuice skrev 2010-03-01 12:27:55 följande:
    håller med
    och jag skulle gladeligen räta ut högern om han sagt så till mig;)
  • Anonym (Undrande Man)
    multivitaminjuice skrev 2010-02-27 16:20:35 följande:
    Jag är en smal tjej med breda höfter och därmed lite bred men också putig rumpa, gillar min rumpa och har fått mycket komplimanger för den av killar. Dock beror det nog mer på själva putet än att den är bred gissar jag.Jag har inte märkt att någon kollat in den men det är nog svårare att upptäcka att någon kollar in ens rumpa än tex bröst som ju sitter på framsidan av kroppen. Gillar som sagt min rumpa men hade gärna haft lite mindre höfter, inte pga rumpan utan mer pga mina lår som därmed är lite bredare än på tjejer med med mer pojkiga höfter.
    Men har du inte fått komplimanger för din rumpa.....det borde du ha fått!
  • Anonym (Undrande Man)

Fanns det inte fler synpunkter?

• giftman

Här kommer en till, dock inte från en kvinna.

Älskar "latina ass", är glad över att min käraste har både tits and ass. Hon är dock inte smal utan av den lite fylligare sorten. Som många andra kvinnor har hon så klart åsikter om sin kropp men just de två delarna är hon nöjd med (även om det klagas lite på att hitta BH som passar ibland).

När vi var yngre och jag kommentera hennes underbara bak fick jag ett litet kaxigt och syrligt, "Jo dom brukar tycka om den". Klart som f-n att andra män tittar och tycker om den. Det tänder mig otroligt mycket. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Bred rumpa