• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    Februarii skrev 2010-03-23 11:42:10 följande:
    Jag måste bara säga att gud, vad fin Fix skaljackan är. Känns precis som po.p ju. Tänkte lägga upp bild på sonen i bildtråden om jag får det att funka. Han valde den gröna och är så stolt :)
    Vad glad jag blir när du skriver så . Jag har precis kommit hem med en rosa FIX till dottern som vi köpte med 30%-kupong = fynd. Vi har haft POP hittills men jag gillade inte säsongens färger, ingen som passade dottern. Så nu ska vi testa FIX .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

På tal om fodrat regnställ så rekommenderar jag Everest. Tyvärr apdyrt men jättebra - och fint . 599:-set.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Skytten75

Jag tänkte köpa en vårjacka till min dotter på 3½. Jag funderar på den mönstrade jackan grön o vit. Vet ni vilken jag menar? Eller ska man ta FIX-jackan? Varför?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Rosenbarn
    Måledal skrev 2010-03-23 10:01:25 följande:
    Har du nån erfarenhet om deras fleecefodrade regnställ???Eller är det nån annan som vet om det är bra?
    Har det och de är toppen tycker ja, Helt klart värt sitt pris
  • Februarii
    Tullemi skrev 2010-03-23 11:55:43 följande:
    Vad glad jag blir när du skriver så . Jag har precis kommit hem med en rosa FIX till dottern som vi köpte med 30%-kupong = fynd. Vi har haft POP hittills men jag gillade inte säsongens färger, ingen som passade dottern. Så nu ska vi testa FIX .
    Använde också en 30%-kupong, är så nöjd.
  • FrökenFreja
    Skytten75 skrev 2010-03-23 12:57:16 följande:
    Jag tänkte köpa en vårjacka till min dotter på 3½. Jag funderar på den mönstrade jackan grön o vit. Vet ni vilken jag menar? Eller ska man ta FIX-jackan? Varför?
    Jag köpte den grön&vita igår och som jag fick förklarat för mig här i tråden så är Fix-jackan mer vattentålig, men den grön&vita tål fortfarande lite vatten, men inte lika mycket som funktionsjackor.

Den grön&vita är superfin verkligen!
  • ÖNadja

Jag har aldrig använt Lagers kläder, det är första året jag köper dom. {#lang_emotions_smile}

Såg igår att dom även fått in fodrade galonställ för 250 kr!  {#lang_emotions_surprised}

• maadicken

ser att ni pratar fodrade galonställ. måste rekomendera abeko! mjuka och smidiga och kostar bara 499 kr. dessutom är det hängselbyxor, och det måste jag säga är mycket bättre än vanliga midjebyxor. (iaf på min 3 åring som gärna åker kana i snön som är kvar )
    snyggt är det och givetvis har det fungerat toppenbra i blötan nu

sen kan jag varna lite för mc kinley som är jättesnyggt, men min kompis har reklamerat 2 st på 1½ vecka. reflexerna sitter inte kvar, och då har hon inte ens hunnit tvätta dom än.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11