• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Februarii
    Karl Fazer skrev 2010-03-22 13:50:13 följande:
    Finns det tre färger i butik? I webbshoppen kan jag bara se två. Kanske bäst att vänta då tills jag har sett alla innan jag bestämmer mig. Hade tänkt köpa den rosa...
    I vår butik finns tre färger, en med svart botten, en med blå botten och en med rosa botten.
  • klara07
    Februarii skrev 2010-03-22 16:20:53 följande:
    I vår butik finns tre färger, en med svart botten, en med blå botten och en med rosa botten.
    Den finns i tre färger på nätet också. Den blå är himla fin tycker jag.
  • ÖNadja

Hjälp!

Nån som har tips på vad jag kan ha till Villervallas oranga velour byxor? Har köpt storlek 56, har BF om en vecka och har ingen aning om vad jag ska ha till!!

Hade tänkt mej en hel svart body men det går ju inte att få tag på. Hade tänkt mej typ lindex priser. {#lang_emotions_dreamer}

Har även en Moonkids sparkdräkt i orange/röd randig som jag inte heller vet vad jag ska ha under, även den i stl 56.

• FrökenFreja

Idag har jag varit och shoppat vårytterkläder till dottern från Lindex. Hoppas de håller bra! Jag har använt deras överdragsbyxor förut och varit mycket nöjd. Om någon är nyfiken på vad jag köpte så finns det på min blogg epona.blogg.se

Alltså jag tycker det är så svårt med ytterkläder! Är det värt att köpa på typ Pop eller inte? Eller "duger" Lindex kläder lika bra??
    Blev ju bra pris för mig idag, eftersom jag hade två kuponger på 30% så för jacka och överdragsbyxor och mössa blev det bara 350 kr. Men jag vill ju att dottern ska vara varm och torr..

• Buttelina
    ÖNadja skrev 2010-03-22 17:39:39 följande:
    Hjälp!Nån som har tips på vad jag kan ha till Villervallas oranga velour byxor? Har köpt storlek 56, har BF om en vecka och har ingen aning om vad jag ska ha till!!Hade tänkt mej en hel svart body men det går ju inte att få tag på. Hade tänkt mej typ lindex priser. Har även en Moonkids sparkdräkt i orange/röd randig som jag inte heller vet vad jag ska ha under, även den i stl 56.
    http://www.tradera.com/Sot-retro-body-brun-orange-50-56-auktion_302728_109478409

http://www.tradera.com/Jattegullig-body-i-stl-56-Djur-i-skogen-auktion_302728_109409563

http://shop.textalk.se/shop/8517/art17/h0506/3020506-origpic-ba8a13.png

http://shop.textalk.se/shop/8517/art17/h1083/3021083-origpic-33a7bf.gif

lite förslag vet du könet?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Ruso
    FrökenFreja skrev 2010-03-22 18:08:38 följande:
    Idag har jag varit och shoppat vårytterkläder till dottern från Lindex. Hoppas de håller bra! Jag har använt deras överdragsbyxor förut och varit mycket nöjd. Om någon är nyfiken på vad jag köpte så finns det på min blogg epona.blogg.seAlltså jag tycker det är så svårt med ytterkläder! Är det värt att köpa på typ Pop eller inte? Eller "duger" Lindex kläder lika bra?? Blev ju bra pris för mig idag, eftersom jag hade två kuponger på 30% så för jacka och överdragsbyxor och mössa blev det bara 350 kr. Men jag vill ju att dottern ska vara varm och torr..
    Just de kläder du köpte är ju inte funktioneskläder som är helt vattentäta (som Pops och också Lindex FIX kläder), så man måste ju ha andra regnkläder  också om man väljer sådanna kläder. Men det kanske du hade tänkt ändå? ATt köpa Pops har jag slutat med, tycker det är på tok för dyrt, när man numera kan få billigare kläder (typ FIX) mycket billigare. Dock gillar jag funktionskläder, så man slipper köpa regnkläder i tillägg utan har en jacka/byxa i alla väder!

Men jättefint var det du hade köpt!!
  • ÖNadja
    Men "gulle dä"! Dom på Tradera va jätte söta!! {#lang_emotions_smile}

Den kortärmade VV bodyn är ju sååå snygg, men här är det nog inte riktigt värme för kortärmad på nykläckt riktigt än. {#lang_emotions_dreamer}
    Är det orange i den långärmade? Försökte lista ut idag om det va orange eller gult? {#lang_emotions_undecided}
  • ÖNadja

Butte: glömde ju svara på frågan..  {#lang_emotions_dreamer}

Vi har inte kollat, men jag tror starkt på att det är en liten lillebror som kommer att kika ut. {#lang_emotions_smile}  Har du nåt namn förslag passande till Elvis så får du gärna hojta till, här står det i princip still! {#lang_emotions_wink}

• Buttelina
    ÖNadja skrev 2010-03-22 19:30:48 följande:
    Men "gulle dä"! Dom på Tradera va jätte söta!! Den kortärmade VV bodyn är ju sååå snygg, men här är det nog inte riktigt värme för kortärmad på nykläckt riktigt än. Är det orange i den långärmade? Försökte lista ut idag om det va orange eller gult?
    joo på den långärmade är det ljusare orange kantband.. passar till de orange byxorna.
    ÖNadja skrev 2010-03-22 19:32:38 följande:
    Butte: glömde ju svara på frågan..  Vi har inte kollat, men jag tror starkt på att det är en liten lillebror som kommer att kika ut.   Har du nåt namn förslag passande till Elvis så får du gärna hojta till, här står det i princip still!
    aaron kanske jag tror det är en tjej såå nära bf nu du måste lägga in en bild när hon kommit {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2010-03-22 19:30:48 följande:
    Men "gulle dä"! Dom på Tradera va jätte söta!! Den kortärmade VV bodyn är ju sååå snygg, men här är det nog inte riktigt värme för kortärmad på nykläckt riktigt än. Är det orange i den långärmade? Försökte lista ut idag om det va orange eller gult?
    http://www.tradera.com/Villervalla-body-storlek-56-auktion_302728_109571759

denna meeed ju
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11